|
איפה מבלים בעצמאות? המליצו נא!
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| איפה מבלים בעצמאות? המליצו נא! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
 |
|
|
| KrazyDJs |
תלת פאזי חחחחח...מת על ה..ביטוי? הזה חח...
אני על האש עם משפחה, על האש עם חברים בערב
למחורת על האש עם משפחה שוב ובערב על האש עם חברים שוב חח...
בקיצור הרבה בשר ושתייה... |
|
|
| uzi |
| חחחחחחחח... באמת מצחיק השם הזה. |
|
|
| benji904 |
STEVE LAWLER!!
:gsmile: :cool: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by benji904
STEVE LAWLER!!
:gsmile: :cool: |
What He Said!
היום בערב כנראה על האש עם חברים
מחר באומן |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מחר באומן |
מה יש מחר באומן? |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by mitre
מה יש מחר באומן? |
Big 'After'party from 6 AM till 12 AM, with amongst others: STEVE LAWLER and SIMON BAKER! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| Seve lawler is supposed to play a 6 Hours Set!!!!:eek: :eek: :eek: |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
Seve lawler is supposed to play a 6 Hours Set!!!!:eek: :eek: :eek: |
What time do you think he's gonna start spinning, approximately? I can't make it too early.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| על האש עם חברים.. כמה מפתיע. |
|
|
|
|