|
אנימציה ממוחשבת, סרטון מדהים! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
הסטוריס לא קיבלו ציונים חרא בכלל, 8 זה לא ציון כזה גרוע
ולמכור ג"יטיאיי כמוני זה עדיין חשוב
אתה מאמין לי שאני עדיין משחק וייס סיטי?
ולייב זה חרא משחק
לא ניתן להנות ממנו כי הוא לא אמיתי בשיט מאז לייב2005
מה אתה משחק כרגע אגב? |
|
|
| omergunr |
אין במה לשחק.
אין לי מה לעשות בבקרים שכולם בבית ספר
הגעתי למצב שהתקנתי שוב
GTA San Andreas
ו-
Project IGI 2
:nervous:
המשחקים החדשים האחרונים שהורדתי הם
Medieval 2 Total War
Company of Heroes
אין במשחק לשחק!!!
כבר שנתיים בערך שאין משחקים טובים!!!! |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by omergunr
אין במה לשחק.
אין לי מה לעשות בבקרים שכולם בבית ספר
הגעתי למצב שהתקנתי שוב
GTA San Andreas
ו-
Project IGI 2
:nervous:
המשחקים החדשים האחרונים שהורדתי הם
Medieval 2 Total War
Company of Heroes
אין במשחק לשחק!!!
כבר שנתיים בערך שאין משחקים טובים!!!! |
הלוואי ויכולתי להתקין את סאן אנדראס
נימחקו לי כמה מקובצי ההתקנה ועכשיו אין לי
:( |
|
|
| omergunr |
| תוריד מחדש :conf: |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by omergunr
תוריד מחדש :conf: |
עזוב זה איזה 4 וחצי ג"יגה למי יש כח להוריד כזאת כמות מראפד שר
חסרים לי כולה 7 קבצים מההתקנה של ה82 קבצים |
|
|
| uzi |
viber
יש לי אחלה הצעה שבילך, רוצה לקנות פלייסטיישן2 יד שניה פרוץ?
ככה תוכל לשחק דברים שאתה אוהב.
במקרה הכי חמור תקנה שלט חדש כי אולי הם מקולקלים.
אני בקושי משחק כי זה סמסטר אחרון ללימודים אבל כשיוצא משחק מושקע אז בהחלט אני וחבר שלי בודקים אותו:
stalker
company of heros
fear
pray
וכאלו... אתה יודע. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by uzi
viber
יש לי אחלה הצעה שבילך, רוצה לקנות פלייסטיישן2 יד שניה פרוץ?
ככה תוכל לשחק דברים שאתה אוהב.
במקרה הכי חמור תקנה שלט חדש כי אולי הם מקולקלים.
|
זרוק מחיר
או:
רוצה להחליף איתי את זה במחשב עם:
P4
RADEON 9600XT
512 RDRAM MEMORY
20GB
ובעיות הפעלה של ווינדוס? (החלקים עדיין טובים)
+גלובל אנדרגראונד 007 של אוקנפולד מקורי
+קומיוניקיישן של סאשה ודיגוויד מקורי
+מגוון משחקי מגאסון (כולל מריו!!
קלטות ישנות של קופיקו ופאוור ריינג"רס
??
אם היית אילן בטח היית מחליף איתי את זה תמורת חופן קלטות ישנות עם חומר מגלי צהל ורדיו ירושלים
:stongue: |
|
|
| uzi |
חחחחחחח, זה היה טוב.
תשמע, לי אין מה לעשות אם המחשב והמוזיקה שהצעת לי.
אבל כל מה שאתה צריך לעשות זה ללכת ללוח המכירות, לדוגמה של
hwzone
או
yad2
ושם אתה תמצא בטוח. דרך אגב פלייסטיישן2 חדש אמור לעלות איזה 700 - 800 שקל אז אני מקווה שאתה מודע לזה שמכשיר משומש כמה שנים צריך לעלות הרבה פחות! |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by uzi
חחחחחחח, זה היה טוב.
תשמע, לי אין מה לעשות אם המחשב והמוזיקה שהצעת לי.
אבל כל מה שאתה צריך לעשות זה ללכת ללוח המכירות, לדוגמה של
hwzone
או
yad2
ושם אתה תמצא בטוח. דרך אגב פלייסטיישן2 חדש אמור לעלות איזה 700 - 800 שקל אז אני מקווה שאתה מודע לזה שמכשיר משומש כמה שנים צריך לעלות הרבה פחות! |
אהה
את זה אני יודע נו חשבתי לך יש פרוץ ואתה מעוניין למכור.
ולא ניראה לי אני יוציא יותר מ400 על כזה דבר רק בגלל ההתיישנות שלו |
|
|
| Shahar |
המשחק היחיד שבאמת אני מכור אליו והתבאסתי שהפסיקו לייצר למחשב זה מורטל קומבט
אחד המשחקים הכי טובים שהיו ובאמת חבל
אין סיכוי שיעשו אימולטורים לפליסטיישן 2\3? |
|
|
| uzi |
יש גרסאות יחסית חדשות של מורטל קומבט לקונסולות הטלביזיה השונות וגם ל
nintendo WII
הקונסולה החדשה של נינטנדו.
אני הייתי מטורף על המשחק אבל עם השנים והגרסאות לדעתי הוא נהרס.
הכי אהבתי את הראשון והשני.
במורטל קומבט 4 הם התחילו לעשות תלת מימד והרגשתי שהמכות כבר הפכו לאבסורדיות ומוגזמות מעל ומעבר! |
|
|
| Shahar |
| זה לא המכות..במורטל קומבט 4 התחילו סתם להוסיף דמויות ועשו פחות דברים ייחודיים לכל דמות |
|
|
|
|