|
Zomer Top 10
|
View this Thread in Original format
| neoxiatec |
het is nog vroeg, maar het is wel de tijd dat de platen gemaakt worden.
wat worden volgens jullie de top 10 kwa zomer platen die het meest gedraaid worden in de discotheken? |
|
|
| MennoB |
| Chris Lake - Carry Me Away zal hoog scoren deze zomer! |
|
|
| Chicane |
| Die bout remake van Rune.. Destination Unknown zal ook wel overal tot vervelens toe uit de spiekers knallen. |
|
|
| neoxiatec |
1.Chris Lake - Carry Me Away
2.Alex Gaudino - Destination Calabria
ga maar verder |
|
|
| Muppy |
| Chocolate Puma - Another Day gaat ook hoog scoren denk ik:o |
|
|
| MennoB |
Die klinkt wel heel lekker zeg!! |
|
|
| neoxiatec |
Wil het liedje compleet, heerlijke sound |
|
|
| Siesta |
I guess al of you should verdiep je eens in soulhouse, daar vind je zoveel van dit soort tracks.
anyways klink wel dope ja |
|
|
| neoxiatec |
| weet niet of je van het zomer weer in spanje bent te vinduh gerrit, maar wat zit zeker in je koffer? kwa plaat die zeker deze zomer gaat knallen.. |
|
|
| Siesta |
| Groove Armada - Get down,gaat wel een internationale toppertje worden in de horeca guess ik zo! |
|
|
| ThaMaestro |
DIT kan wel ns n zomerplaat worden. Dat is mijn voorgevoel eigenlijk. Ik heb geen idee hoe de plaat heet, maar heb op verschillende forums al gepost om de ID te achterhalen.
Het is de soort 'Rune - Calabria' track; geen (echte) vocals, veel herhaling van de main melody, die wel redelijk catchy is. Hij doet me wel enigzins denken aan n (oude) plaat van Jean :crazy: ... alleen is dit beter naar mijn idee ;)
Mocht iemand n idee hoe de plaat; ik houd me aanbevolen :p
Qua zomerhits zou ik op 1 van deze mn geld zetten;
Groove Armada - Get Down (/edit; om me aan te sluiten bij Siesta ;))
Junior Jack - See you dancin (Sergio Flores Mix)
Wawa ft Jerry Ropero & Michael Simon - Music
Arduini & Pagany - House Anthem
Dave Lee - Latronica (Joey Negro Mix)
Dave Lee - Miami Calling
Wink - Higher State of Consciousness (Dirty South & TV Rock Mix)
.. maar misschien is mijn smaak wel helemaal off the line ... :p
& Idd, ik luister bijna alleen house :cool: |
|
|
|
|