return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
hoe zit dat nou met ID&T en Q-dance??
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
Ik vraag me al een tijdje af hoe dat nou precies zit.. is Q-dance van ID&T ofzo, of hebben ze een innige relatie:stongue: ... want een radioprogramma vernoemen naar je concurrent doe je niet d8 ik zo... en mekaar promoten in je eigen ID&T blad ook niet...

duz: als iemand dat es ff kan verhelderen...:) :)

bij voorbaat dank.

(reden dat ik dit vraag is is dat sommige mensen een enorme hekel aan ID&T hebben en Q-dance een wat warmer of iig minder koud hart toedragen....)
mido
Q-dance is een dochteronderneming van ID&T.

Latex!!!
Optimus
Q-dance werd opgericht door Wouter tavecchio en Wildrik Timmerman. Zij werkten eerst voor ID&T waar ze old skool festen oragniseerden in de hemkade. Toen gingen ze na een jaartje voor zichzelf beginnen met feesten geven, te beginnen met HouseQlassiscs. Toen heette Q-dance nog Qlass Elite. Later werd het Q en toen Q-dance.
tango
quote:
Originally posted by Optimus
Q-dance werd opgericht door Wouter tavecchio en Wildrik Timmerman. Zij werkten eerst voor ID&T waar ze old skool festen oragniseerden in de hemkade. Toen gingen ze na een jaartje voor zichzelf beginnen met feesten geven, te beginnen met HouseQlassiscs. Toen heette Q-dance nog Qlass Elite. Later werd het Q en toen Q-dance.


Maar geloof mij maar dat onze grote vriend duncan S. er ook nog wel wat duitjes mee verdiend ;)

grtz,
TNG
mido
Zoals ik al zei, tegenwoordig is het een dochterondernemding van ID&T. Dus die verdienen er goed aan.

:)
Dr. Kuipers
Ik vroeg me ook al een hele tijd af hoe het nou precies zat.
Goed topic KW :)
YojiBiomehanika
laten we hopen dat q-dance niet veel commercieler wordt net als id-t
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement