|
Zehavi & Rand
|
View this Thread in Original format
| DvJ |
כשנכנסתי לאתר שלהם זה רשם לי...:
WE NO LONGER MAKE MUSIC TOGETHER. THANK YOU FOR YOUR SUPPORT.
ZEHAVI & RAND.
מישהו יודע למה ומה קרה?
דווקא דיי אהבתי את ההפקות שלהם ממש איכותיות
וגם תקטעים יחד עם היידרויד....
חבל...:confused: http://www.innerandouter.org.il |
|
|
| romigi |
עד כמה שאני יודע זהבי עוזב את הארץ ועובר לאנשהו.. שוב לא בטוח בזה..
סביר להניח שכל אחד ימשיך בדרכו המוזקילית |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
וגם חבל שבמקום לפרסם הודעה בחדשות באתר
...הם הורידו אותו לגמרי אחרי שעבדתי כלכך קשה עליו רררר
:nervous:
דני הולך על האוס ואפי נשאר טראנס לפי מה שהבנתי ממנו
ד"א זה היה עוד לפני המסיבה שלנו בסו כאשר הם ניגנו ביחד עם איתי
כנראה זאת הייתה הפעם האחרונה, מה לעשות
:sadgreen: |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
וגם חבל שבמקום לפרסם הודעה בחדשות באתר
...הם הורידו אותו לגמרי אחרי שעבדתי כלכך קשה עליו רררר
:nervous:
דני הולך על האוס ואפי נשאר טראנס לפי מה שהבנתי ממנו
ד"א זה היה עוד לפני המסיבה שלנו בסו כאשר הם ניגנו ביחד עם איתי
כנראה זאת הייתה הפעם האחרונה, מה לעשות
:sadgreen: |
אל תדאג מותק, זו גם הייתה הפעם האחרונה שמישהו ינסה להביא אומנים של
black hole
לארץ, חוץ מטיאסטו פעם בשנה...
:D |
|
|
| YoraY |
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא@!%$!%@#%!@%!@
למה אלוהים למההההההההההה :(
איזה צמד ברמה עולמית! מי מסוגל על האיכות שיצא להם !#! |
|
|
| .::UnusTheos::. |
| quote: | Originally posted by uzi
אל תדאג מותק, זו גם הייתה הפעם האחרונה שמישהו ינסה להביא אומנים של
black hole
לארץ, חוץ מטיאסטו פעם בשנה...
:D | :whip: |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
וגם חבל שבמקום לפרסם הודעה בחדשות באתר
...הם הורידו אותו לגמרי אחרי שעבדתי כלכך קשה עליו רררר
:nervous:
דני הולך על האוס ואפי נשאר טראנס לפי מה שהבנתי ממנו
ד"א זה היה עוד לפני המסיבה שלנו בסו כאשר הם ניגנו ביחד עם איתי
כנראה זאת הייתה הפעם האחרונה, מה לעשות
:sadgreen: |
תן לי לנחש
דני הולך אל אלקטרו האוס |
|
|
| YoraY |
| לפחות שיתרמו לי קצת מהידע שלהם בטראנס ראבי.. :) |
|
|
|
|