return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חזרתי!
View this Thread in Original format
NyKoN
ביום ראשון חזרתי מלונדון אחרי שהייה קצרה של 3 ימים שם
חזרתי עם 10 דיסקים של טראנס והאוס..

Life Godskitchen- 3 Discs
Trance Nation- 2 Discs
Cream Collet- Trance- 3 Discs
Ministry Of Sound- The Annual- Spring 2002- 2 Discs

אחלה דיסקים אבל כמובן שלא היה לי זמן להקשיב לכולם
אני רק בדיסק הראשון של גודסקיטשן..
:D
NeMeSiS1234
WB man
איך היה?
NyKoN
היה כיף
נחמד להסתובב ברחוב עם כמויות של אנשים שוב ואוטובוסים מלאים
אפילו לא ביקשו ממני לראות כרטיסיה שם...
בתי קפה מלאים
אין מאבטחים

לא הייתי רגיל לזה לפעמים
Agent-Fire
welcome back :D

תתחדש על הדיסקים...

באירופה כל אוסף שיוצא זה איזה 3 4 דיסקים
:stongue:

לא קניתה מיקסר בסוף?
הסתכלה לפחות?
NyKoN
כן
רציתי לקנות
אבל יקקקקקקקרררר שם לקנות
ברור שיותר זול מהארץ אבל אני כנראה נוסע במאי עם אבא שלי לניו יורק אז שם כנראה אני אקנה או שחבר שלי יסדר לי איזה קומבינה ממש זולה בארץ...

רציתי לקנות גם טרנטייבל אחד כדי שלפחות אני אוכל לשמוע ויינלים ולא בהכרח למקסס אבל זה היה מחוץ לתקציב גם..

בינתיים הדיסקים מספיקים לי מאוד
Agent-Fire
בניו יורק יהיה לך הכי זול!
שווה לך לחכות...
MoSH_MaN
בונאה יא טחון........

Life Godskitchen- 3 Discs

אני זוכר הורדתי רק את הדיסק השני השאר היה זבל...
Dj-2TaLL
ברוכים הבאים!!!
איזה מיקסר רצית?
NyKoN
godskitchen
ענק
אני ממש אוהב אותו
אני מקשיב לו יותר מכל השאר
ורציתי מיקסר זול
אבל אני אחכה ואני אקנה אחד טוב יותר בזול יותר
Hell_Copter
ברוך השב אחי...
ספר לנו חוויות חוץ מזה שאפשר להסתובב שם חופשי כי זה ברור
תתחדש על הדיסקים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement