|
VA - Ibiza Trance Compilation 001 - Mixed By Gil Shwartz 09-04-2002 - Download Here!
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
רשימת טראקים:
01. G Spott - G-Licious (Original Mix).
02. G & M - Feeling The Sunrise (Down Vocal Mix).
03. 12 Inch Thumpers - Vengeance (Jody Asman Remix).
04. Art Of Trance - Madagascar (Kumara Mix).
05. ATB - Hold You (Svenson & Gielen Mix).
06. DJ Aligator - Stomp (DJ Tandu Mix).
07. Alex Barlett - My Angel (Heaven Mix).
08. G & M - Feeling The Sunrise (Up Mix).
09. Crystal Phase - Phase One (Futureshock Mix).
10. Andre Visior - Speed Up (Original Mix).
VA - Ibiza Trance Compilation 001 - Mixed By Gil Shwartz 09-04-2002
מחכה לתגובות |
|
|
| nimrod levi |
מה??
זה בחנויות?!?
פשששש יפה...
לא ידעתי שאתה מוציא דיסק |
|
|
| Gil Shwarts |
לא לא
זה החלק הראשון בסדרת מיקסים שאני מכין :)
למרות שלא יזיק אם זה יגיע לחנויות :) |
|
|
| nimrod levi |
אהה אתה המצאת את השם
ibiza trance compelation?
כי נראה לי שכבר יש כזה סדרת אלבומים אבל אני לא בטוח |
|
|
| Gil Shwarts |
הוספתי את הcompilation
זה לא אמור למנוע ממך להוריד, לשמוע ולהגיב :) |
|
|
| Segev |
| מוריד עכשיו מקווה לטוב :D |
|
|
| yahel222 |
לפי הטראקליסט נראה בן זונההה
שאני יוכל אני יוריד :) :) |
|
|
| DjChook |
פשש ראיתי 7 פוסטים ואני בשוק שעוד אין תגובה אחת
טוב אז אני אתחיל...
קודם כל אחלה שירים, לא הכרתי את רובם, ובאמת התלהבתי, לפחות מההתחלה שאז עוד היית מרוכז
אח"כ שיחקתי ודיברתי בטלפון תוך כדי אז לא ממש התרכזתי
מה שכן שמתי לב (מתוך האי תשומת לב שלי)
שהטראקים ממש זורמים, ובקושי שמתי לב למיקסים או שבכלל לא שמתי לב
ובאמת יצא לך אחלה דיסק גיל, אני מחכה לשני שאמרת שיהיה יותר הסגנון שלי
אבל גם זה אחלה |
|
|
| MoSH_MaN |
שמע אני אוהב לשמוע את זה כאווירה ובגלל זה אני לא שם לב למיקסים כי פשוט שמתי את זה והייתי על המשחב
או שניה ירדתי
ככה
זה היה יפה כרגיל...:)
אני לא הקשבצי למיקסוסים...:( |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב על האוסף שאתה מתחיל גיל
שיהיה בהצלחה... אני יוריד את זה בקרוב כנראה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
טוב גיל למזלי יש לי אי די אס אל אז לא ייקח לי הרבה זמן להוריד את זה
ואם תוכל לתת לי את הכתובת של המיקום שבו אתה מאכסן את הדברים שאתה מעלה בשביל האנשים פה ושם אז זה יהיה ממש נחמד מצדך כדי שגם אני אעלה דברים מידי פעם |
|
|
|
|