return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Paul Van Dyk @ Heineken Sundace - Eilat 17-18.05.07 (pg. 2)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
quote:
Originally posted by uzi
לפי השמועות זה יתקיים בחוף הדקל...


בטוח זה בחוף הדקל, כבר יש פרסומות לזה ברדיו...
uzi
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
התקשרתי לשאול כרטיס רק ליום שישי עולה 120
לשני הימים 140
מוכרים רק במועדון הטיאלוי או באילת
לעזזל צריך לנסוע לנמל בשביל לקנות כרטיס מזדיין

המחיר סביר בשביל הופעה של פול אבל לנסוע עד לשם בשביל לקנות זה לא נעים.
חבל מאוד שאי אפשר לשלם בשראי.
כל זה עוד כלום לעומת זה שצריך לנסוע לאילת... וביננו עומד להיות שם עמוס לאללה!
markfeldman
יאללה יא מפונקים !

לא כל יום מגיע פול ואן דייק לארץ.
YWalter
אני שם מי עוד מגיע ?
DJMIKE
מישהו נוסע רק למסיבה וחוזר (בלי בתי מלון ושטויות) ויש לו מקום פנוי ברכב?
Viperon
quote:
Originally posted by DJMIKE
מישהו נוסע רק למסיבה וחוזר (בלי בתי מלון ושטויות) ויש לו מקום פנוי ברכב?

תברר באגד באוטובוסים פעם אחרונה שנסעתי באוטובוס לאילת נסעתי ביום שבת.
markfeldman
quote:
Originally posted by YWalter
אני שם מי עוד מגיע ?


יאללה מתאים !

איך אתה מגיע ?
Glenn-Holmes
אני ייאלץ לוותר...אלא אם כן יש מישהו שנוסע באמת רק למסיבה של פול
והשאלה הנוספת..יש למישהו כבר מידע אמין על כמה זמן פול ינגן?
THE_BLUE_DRAGON
וואלה כן, אני מתכנן לנסוע רק למסיבה עם פול
DJMIKE
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
וואלה כן, אני מתכנן לנסוע רק למסיבה עם פול


באיזה דרך?

markfeldman
quote:
Originally posted by DJMIKE
באיזה דרך?

למה שלא נתארגן ביחד וניקח גם חדר במלון,
מאוד זול שם..
DJMIKE
quote:
Originally posted by markfeldman
למה שלא נתארגן ביחד וניקח גם חדר במלון,
מאוד זול שם..


אני חש בהצעה מגונה באוויר? :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement