|
Paul Van Dyk @ Heineken Sundace - Eilat 17-18.05.07 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by uzi
לפי השמועות זה יתקיים בחוף הדקל... |
בטוח זה בחוף הדקל, כבר יש פרסומות לזה ברדיו... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
התקשרתי לשאול כרטיס רק ליום שישי עולה 120
לשני הימים 140
מוכרים רק במועדון הטיאלוי או באילת
לעזזל צריך לנסוע לנמל בשביל לקנות כרטיס מזדיין |
המחיר סביר בשביל הופעה של פול אבל לנסוע עד לשם בשביל לקנות זה לא נעים.
חבל מאוד שאי אפשר לשלם בשראי.
כל זה עוד כלום לעומת זה שצריך לנסוע לאילת... וביננו עומד להיות שם עמוס לאללה! |
|
|
| markfeldman |
יאללה יא מפונקים !
לא כל יום מגיע פול ואן דייק לארץ. |
|
|
| YWalter |
| אני שם מי עוד מגיע ? |
|
|
| DJMIKE |
| מישהו נוסע רק למסיבה וחוזר (בלי בתי מלון ושטויות) ויש לו מקום פנוי ברכב? |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
מישהו נוסע רק למסיבה וחוזר (בלי בתי מלון ושטויות) ויש לו מקום פנוי ברכב? |
תברר באגד באוטובוסים פעם אחרונה שנסעתי באוטובוס לאילת נסעתי ביום שבת. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by YWalter
אני שם מי עוד מגיע ? |
יאללה מתאים !
איך אתה מגיע ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני ייאלץ לוותר...אלא אם כן יש מישהו שנוסע באמת רק למסיבה של פול
והשאלה הנוספת..יש למישהו כבר מידע אמין על כמה זמן פול ינגן? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| וואלה כן, אני מתכנן לנסוע רק למסיבה עם פול |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
וואלה כן, אני מתכנן לנסוע רק למסיבה עם פול |
באיזה דרך? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
באיזה דרך? |
למה שלא נתארגן ביחד וניקח גם חדר במלון,
מאוד זול שם.. |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by markfeldman
למה שלא נתארגן ביחד וניקח גם חדר במלון,
מאוד זול שם.. |
אני חש בהצעה מגונה באוויר? :tongue2 |
|
|
|
|