|
Marco V-Simulated : een superstip!
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Ik keek (zoals elke dinsdag) eff naar TT 291 (mega top 100) en ik zag daar dat Marco V-Sumulated de beste stijger was, van 67 naar 39 ofzoiets. Zo zie je maar weer dat de commercie way back is vergelijken met "ons".
Dit ter mededeling |
|
|
| tijs08 |
haha ja is echt in en in triest allemaal!
kijk over 2 maanden dan staat ing society er zekers ook hoog in de lijstje! terwijl wij die toch al sinds oktober kennen ofzo...
zelfs Jean pikte hem pas in eind december op ofzo... hij kijk waarschijnlijk ook naar TT 291 om zijn platen te kopen :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Mja, zonder al die commercie had 70% van jullie hier niet eens gezeten.
Zinloze discussies altijd, dus laten we daar AUB niet over hebben. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Zinloze discussies altijd, dus laten we daar AUB niet over hebben. |
precies ben ik het helemaal mee eens! iedere thread lijkt tegenwoordig wel over hetzelfde te gaan! "Ferry-Punk", "Tiësto-Lethal Industry en deze thread Marco V-Simulated! ik denk dat iedereen het er wel over eens is. |
|
|
| Miss Proximus |
| *closed* :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
*closed* :D |
Solliciteer jij ergens naar? :D
But om effe on topik to stayen.....
Gezeur, wij kennen nummers........vinden ze goed.......na een tijdje niet meer, op dat zelfde moment wordt hij commercieel.........in die tijd heb jij allang weer nieuwe nummertjes geleeched.......dus zeik niet :p
Een als je dat gezeik niet wilt hebben OVER COMMERCIELE WORDEN VAN PLATEN........luister dan gewoon naar TEQNOOOOO :p |
|
|
| franzelare |
Iemand toenvallig al wel een site dan waar de cd te downen is?
In plaats van te duscussieren of het nu goed of slecht is dat een nummer commercieel wordt! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by franzelare
Iemand toenvallig al wel een site dan waar de cd te downen is?
|
Welke CD(s)? |
|
|
| franzelare |
| het volledige nieuwe album van Marco-V |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by franzelare
het volledige nieuwe album van Marco-V |
Lol, die is er nog nie. Dus nog ff wachten. Hij ligt de 22ste in de winkel, dus wij hebben m al wel dan ;)
Marco V - Con:fusion
CD1
01. Simulated
02. Milla
03. Tolerance
04. I Feel You
05. Indicator
06. GODD
07. Mascenery
08. In Charge
09. Rise!
10. The Mutalisk
11. Echoes
12. Recovered
CD2
01. GODD (V.Dub)
02. Magnitude (Album Edit)
03. Indicator
04. Certainly
05. Milla (Extended Version)
06. Rise! (Extended Version)
07. The Mutalisk (Extended Version)
08. Tolerance
09. Simulated (V.ision Remix)
10. My Acid Pacemaker
11. ReVolt!
12. Savage
13. Recovered
14. Atlanta 02.02.2002
|
|
|
| Henkie_henk |
Word er me ff een partij nuttigheid toegevoegd door petrus..
danke schon.. |
|
|
| Dr. Kuipers |
Blijf Simulated wel vet nummertje vinden, alleen toch iets te vaak gehoord.
Ik kan me nog heel goed herrineren dat ik ooit eens bij Dieka was en vroeg om dat nummer (was dus half jaar geleden :))
Was toen echt verslaafd aan die tune, maar ze kenden die plaat niet eens.
Was ik er afgelopen weekend weer en wat hoor ik :D
Maar ik kon nie echt uit m'n dak gaan...
Anyways die tracklist van het album ziet er vetjes uit!
Eens kijken of ik die ergens kan ritselen :p |
|
|
|
|