return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Marco V-Simulated : een superstip!
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Ik keek (zoals elke dinsdag) eff naar TT 291 (mega top 100) en ik zag daar dat Marco V-Sumulated de beste stijger was, van 67 naar 39 ofzoiets. Zo zie je maar weer dat de commercie way back is vergelijken met "ons".
Dit ter mededeling
tijs08
haha ja is echt in en in triest allemaal!

kijk over 2 maanden dan staat ing society er zekers ook hoog in de lijstje! terwijl wij die toch al sinds oktober kennen ofzo...

zelfs Jean pikte hem pas in eind december op ofzo... hij kijk waarschijnlijk ook naar TT 291 om zijn platen te kopen :D
!_PeTrUs_!
Mja, zonder al die commercie had 70% van jullie hier niet eens gezeten.

Zinloze discussies altijd, dus laten we daar AUB niet over hebben.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Zinloze discussies altijd, dus laten we daar AUB niet over hebben.


precies ben ik het helemaal mee eens! iedere thread lijkt tegenwoordig wel over hetzelfde te gaan! "Ferry-Punk", "Tiësto-Lethal Industry en deze thread Marco V-Simulated! ik denk dat iedereen het er wel over eens is.
Miss Proximus
*closed* :D
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus
*closed* :D


Solliciteer jij ergens naar? :D

But om effe on topik to stayen.....
Gezeur, wij kennen nummers........vinden ze goed.......na een tijdje niet meer, op dat zelfde moment wordt hij commercieel.........in die tijd heb jij allang weer nieuwe nummertjes geleeched.......dus zeik niet :p

Een als je dat gezeik niet wilt hebben OVER COMMERCIELE WORDEN VAN PLATEN........luister dan gewoon naar TEQNOOOOO :p
franzelare
Iemand toenvallig al wel een site dan waar de cd te downen is?

In plaats van te duscussieren of het nu goed of slecht is dat een nummer commercieel wordt!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by franzelare
Iemand toenvallig al wel een site dan waar de cd te downen is?


Welke CD(s)?
franzelare
het volledige nieuwe album van Marco-V
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by franzelare
het volledige nieuwe album van Marco-V


Lol, die is er nog nie. Dus nog ff wachten. Hij ligt de 22ste in de winkel, dus wij hebben m al wel dan ;)

Marco V - Con:fusion

CD1

    01. Simulated
    02. Milla
    03. Tolerance
    04. I Feel You
    05. Indicator
    06. GODD
    07. Mascenery
    08. In Charge
    09. Rise!
    10. The Mutalisk
    11. Echoes
    12. Recovered

CD2

    01. GODD (V.Dub)
    02. Magnitude (Album Edit)
    03. Indicator
    04. Certainly
    05. Milla (Extended Version)
    06. Rise! (Extended Version)
    07. The Mutalisk (Extended Version)
    08. Tolerance
    09. Simulated (V.ision Remix)
    10. My Acid Pacemaker
    11. ReVolt!
    12. Savage
    13. Recovered
    14. Atlanta 02.02.2002

Henkie_henk
Word er me ff een partij nuttigheid toegevoegd door petrus..

danke schon..
Dr. Kuipers
Blijf Simulated wel vet nummertje vinden, alleen toch iets te vaak gehoord.
Ik kan me nog heel goed herrineren dat ik ooit eens bij Dieka was en vroeg om dat nummer (was dus half jaar geleden :))
Was toen echt verslaafd aan die tune, maar ze kenden die plaat niet eens.
Was ik er afgelopen weekend weer en wat hoor ik :D
Maar ik kon nie echt uit m'n dak gaan...

Anyways die tracklist van het album ziet er vetjes uit!

Eens kijken of ik die ergens kan ritselen :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement