| yahel222 |
טוב שמעו נכנס לי למחשב וירוס
דרך האימייל פתח את עצמו לבד
קיצר זה יוצר קובץ בספריה סיסטם והוא מפעיל את עצמו שווינדואז עולה ומפעיל מלא קבצי EXE שבכלל לא קיימים
ואז המחשב בקושי זז
ניסיתי למחוק זה לא עבד כי פשוט נוצר אותו קובץ רק עם שם שונה
כלומר במקום WINKHH.EXE
נוצר WINKYR.EXE
ומחקתי ונוצר משהו אחר.....בקיצר זה קובץ אחר יוצר את הבעיה
אין לי אנטיוירוס ואין לי כוח לפרמט....מישהו יכול לעזור |
|
|