return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
עזרה דחוף דחוף !!!!!
View this Thread in Original format
yahel222
טוב שמעו נכנס לי למחשב וירוס
דרך האימייל פתח את עצמו לבד
קיצר זה יוצר קובץ בספריה סיסטם והוא מפעיל את עצמו שווינדואז עולה ומפעיל מלא קבצי EXE שבכלל לא קיימים
ואז המחשב בקושי זז
ניסיתי למחוק זה לא עבד כי פשוט נוצר אותו קובץ רק עם שם שונה
כלומר במקום WINKHH.EXE
נוצר WINKYR.EXE
ומחקתי ונוצר משהו אחר.....בקיצר זה קובץ אחר יוצר את הבעיה
אין לי אנטיוירוס ואין לי כוח לפרמט....מישהו יכול לעזור
MaGeFa
דבר ראשון איזה וינדוס יש לך?
אם זה
98/me
אז תלך ל
Start ->run -> תרשום msconfig
ותלך ללשונית Startup

ותחפש שם את כל הדברים שאתה לא רוצה שיעלו עם המחשב...
אני קווה שזה יהיה בניהם
Gil Shwarts
תעשה שחזור מערכת למצב שלפני שפתחת את האימייל
NyKoN
לקחתם לי את התשובות מהפה

אני חושב שהוירוס יהיה באמאסקונפיג...
תוריד אותו ותעשה ריסטרט כמו גדול
:D
בהצלחה ד"א ותודיע איך הלך
DjChook
אם זה מילניום אז גיל צודק
אם לא
אז תכנס לפורום של האקרים או שמהו כזה
או פורום של וירוסים
ותשאל מה זה הוירוס הזה
אם הוא מוכר
הם בטוח יסבירו לך איך להסיר אותו

תתקין כבר נורטון !
yahel222
הורדתי את זה מה MSCONFIG
ושעשיתי ריסטרט זה פשוט נוצר קובץ אחר שעושה אותו דבר
יש לי חלונות 98
זה בטח איזה פקודה ב WIN.INI
אבל אין לי מושג איזה !!!

ואין לי כוח להוריד אנטיוירוס

תעזרו איפה יש כזה פורום
וגיל - איך אני עושה את זה?

תודה בכל זאת

אהה וגם עכשיו שמתי לב - שהתחברתי לאינטרנט אז הקובץ נוצר בלי קשר לווינ
ואז הוא ניסה להתחבר לתך המחשב והפיירואל שלי לא נתן לו
DjChook
המממ אני לא מבין בזה
תפרסם הודעה ב
CHILL OUT
אולי מישהו ידע לעזור לך

או שתחפש בגוגל את השמות של הקבצים תעשה:

HOW TO STOP BLABLA.EXE
MoSH_MaN
תגיד לי שזה ה
EMAILS
של בין לאדן!
חחחחחחח זה מעצבן באסה לך
Hell_Copter
מצטער לשמוע על זה אחי....
אני שונא את כל הג'אנק מייל ששולחים לי
אבל סורי שאני לא יכול לעזור לך יותר ממה שכבר אמרו... יהיה טוב בסוף
NeMeSiS1234
טוב אחי אין לי עוד מה להציע לך חוץ ממה שכבר הציעו לך פה
הכי טוב זה לא להתעצל ולהוריד אנטי ווירוס

MaGeFa
quote:
Originally posted by yahel222
הורדתי את זה מה MSCONFIG
ושעשיתי ריסטרט זה פשוט נוצר קובץ אחר שעושה אותו דבר
יש לי חלונות 98
זה בטח איזה פקודה ב WIN.INI
אבל אין לי מושג איזה !!!

ואין לי כוח להוריד אנטיוירוס

תעזרו איפה יש כזה פורום
וגיל - איך אני עושה את זה?

תודה בכל זאת

אהה וגם עכשיו שמתי לב - שהתחברתי לאינטרנט אז הקובץ נוצר בלי קשר לווינ
ואז הוא ניסה להתחבר לתך המחשב והפיירואל שלי לא נתן לו


אממממ
אם ככה
תרשום
sysedit
ב run
יפתח לך חלון עם 4-5 קבצי טקסט
תלך לזה של
win.ini
ולמלעה בין הפקודות הראשונות צריך להיות שם
run= משהו
אם יש שם משהו תגיד לי מה יש
אם אין שם כלום אז זה בטח ב
regedit
אבל לזה נגיע כבר
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by yahel222


ואין לי כוח להוריד אנטיוירוס



יופי שאין לךף כוח להוריד זבשך

תוריד וזהו סעמק

אם אתה עצלן אז שידפק לך המשחב

אני לא ככה יכול לעזור בלי להיות שם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement