return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
hey guys need some help
View this Thread in Original format
Segev
טוב אז הורדתי
TH3
וזה בא בקובץ
tar
עכשיו פתחתי את זה עם
Winrar
ובפנים יש שני קבצים אחד
bin
ואחד
cue
בקיצור אני מנסה להעביר אותם למחשב אבל זה רושם לי
1 TONY_HAWK_3-FLT.r00: The required volume is absent
2 TONY_HAWK_3-FLT.r00: CRC failed in FLT-TH3.BIN. File is broken

מה אני עושה להוריד מחדש או ממקום אחר או שעוד אפשר להציל את זה???
מה שהורדתי זה היה
664MB
ושפתחתי את זה זה הקובץ השני היה איזה 719MB
זה קשור?
Gil Shwarts
ההודעה הזאת אומרת שהקבצים של הrar דפוקים
תוריד מחדש ממקור אחר
Segev
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
ההודעה הזאת אומרת שהקבצים של הrar דפוקים
תוריד מחדש ממקור אחר


יווו איזה ז**
טוב תודה אח שלי אני יוריד מחדש
MoSH_MaN
TAR..
זה אומר
IRC...hehehe
NyKoN
מאיפה הורדת?
אתה לא חייב לומר מקום ספציפי
רק תגיד אם זה אפטיפי, מירק , אתר, משהו?

ותשתדל להוריד את המשחק לא בקובץ טאר

אם אתה רוצה אני יכול לסדר לך לינק לטוני הוק 3 אם יהיו לך בעיות
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
TAR..
זה אומר
IRC...hehehe



אשכרה :)
DjChook
עוד פוסט על בעיות קבצים ?
זה הופך להיות שיגרה


(מישהו היה צריך להגיד את זה)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook
עוד פוסט על בעיות קבצים ?
זה הופך להיות שיגרה


(מישהו היה צריך להגיד את זה)


חן המוד.....
MoSH_MaN
איתן התמים


חן פשוט מתחיל לקבל את הגנים מאמא ;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איתן התמים


חן פשוט מתחיל לקבל את הגנים מאמא ;)


אפשר הסבר על זה?
אולי בגלל שאמא שלו מורה או משהו??
יכול להיות שפספסתי משהו

NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אפשר הסבר על זה?
אולי בגלל שאמא שלו מורה או משהו??
יכול להיות שפספסתי משהו

כן אחים שלי גם אני פספסתי פה משהו בדרך
[=
Dj Moriano
כן מוש תסביר את עצמך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement