|
hey guys need some help
|
View this Thread in Original format
| Segev |
טוב אז הורדתי
TH3
וזה בא בקובץ
tar
עכשיו פתחתי את זה עם
Winrar
ובפנים יש שני קבצים אחד
bin
ואחד
cue
בקיצור אני מנסה להעביר אותם למחשב אבל זה רושם לי
1 TONY_HAWK_3-FLT.r00: The required volume is absent
2 TONY_HAWK_3-FLT.r00: CRC failed in FLT-TH3.BIN. File is broken
מה אני עושה להוריד מחדש או ממקום אחר או שעוד אפשר להציל את זה???
מה שהורדתי זה היה
664MB
ושפתחתי את זה זה הקובץ השני היה איזה 719MB
זה קשור? |
|
|
| Gil Shwarts |
ההודעה הזאת אומרת שהקבצים של הrar דפוקים
תוריד מחדש ממקור אחר |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
ההודעה הזאת אומרת שהקבצים של הrar דפוקים
תוריד מחדש ממקור אחר |
יווו איזה ז**
טוב תודה אח שלי אני יוריד מחדש |
|
|
| MoSH_MaN |
TAR..
זה אומר
IRC...hehehe |
|
|
| NyKoN |
מאיפה הורדת?
אתה לא חייב לומר מקום ספציפי
רק תגיד אם זה אפטיפי, מירק , אתר, משהו?
ותשתדל להוריד את המשחק לא בקובץ טאר
אם אתה רוצה אני יכול לסדר לך לינק לטוני הוק 3 אם יהיו לך בעיות |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
TAR..
זה אומר
IRC...hehehe |
אשכרה :) |
|
|
| DjChook |
עוד פוסט על בעיות קבצים ?
זה הופך להיות שיגרה
(מישהו היה צריך להגיד את זה) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
עוד פוסט על בעיות קבצים ?
זה הופך להיות שיגרה
(מישהו היה צריך להגיד את זה) |
חן המוד..... |
|
|
| MoSH_MaN |
איתן התמים
חן פשוט מתחיל לקבל את הגנים מאמא ;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איתן התמים
חן פשוט מתחיל לקבל את הגנים מאמא ;) |
אפשר הסבר על זה?
אולי בגלל שאמא שלו מורה או משהו??
יכול להיות שפספסתי משהו |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אפשר הסבר על זה?
אולי בגלל שאמא שלו מורה או משהו??
יכול להיות שפספסתי משהו |
כן אחים שלי גם אני פספסתי פה משהו בדרך
[= |
|
|
| Dj Moriano |
| כן מוש תסביר את עצמך |
|
|
|
|