return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
dj robert gitelman- downloads + club99 4.5.2007
View this Thread in Original format
uzi

dj robert gitelman- downloads + club99 4.5.2007 tracklist

robert gitelman- club99 4.5.2007 tracklist:
01. Richard Durand- any time
02. nic chagall- what you need (hard dub)
03. Patrick bateman- walk through the sky
04. Josh Wink- Higher State (Marco V remix)
05. Cut & Run- Blade
06. Kiyoshi Carin- Acupuncture
07. Nitrous Oxide- Orient Express
08. Robert & Jaron- Lost Sound
09. Yves deruyter- feel free (yves deruyter vs dj vincenzo remix)
10. D- Factor- Tremble
11. Majai- Lightwave (Airbase Remix)

DOWNLOADS:

1) robert gitelman- club99 4.5.2007
http://www.sendspace.com/file/27mabw

2) robert gitelman- guestmix on vonyc 4.5.2007
http://www.sendspace.com/file/m2nueo

3) robert gitelman- live @ id&t radio 6.12.2003 **classic**
http://www.sendspace.com/file/cg1vzg

vote for robert gitelman on the "dj list" website:
http://www.thedjlist.com/vote/?djName=ROBERT+GITELMAN

site, downloads and contact:
http://www.myspace.com/robertgitelman
Viperon
מישהו נהפך ליחצ"ן?
uzi
quote:
Originally posted by Viperon
מישהו נהפך ליחצ"ן?

קצת... חוץ מזה אתם גם תקבלו סטים להורדה ובהם חומרים באמת חדשים.
לכל אוהבי הטראנס המרגש והמלודי יהיו פה הורדות יפות.
אולי זה גם קצת יעיר את הפורום שאפילו לא רוצה לומר לארמין מזל טוב!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
קצת... חוץ מזה אתם גם תקבלו סטים להורדה ובהם חומרים באמת חדשים.
לכל אוהבי הטראנס המרגש והמלודי יהיו פה הורדות יפות.
אולי זה גם קצת יעיר את הפורום שאפילו לא רוצה לומר לארמין מזל טוב!


אני יגיד לו מזל טוב אישית...
uzi
שמעתי אתה מגיע לשם עם שלטים!!!
Viperon
quote:
Originally posted by uzi
קצת... חוץ מזה אתם גם תקבלו סטים להורדה ובהם חומרים באמת חדשים.
לכל אוהבי הטראנס המרגש והמלודי יהיו פה הורדות יפות.
אולי זה גם קצת יעיר את הפורום שאפילו לא רוצה לומר לארמין מזל טוב!


יששש איזה כייף סטים של רוברט!:rolleyes:

ואם אילן יסדר לי כניסה אז גם אני יגיד לארמין שלום אישית
Glenn-Holmes
כשתגיע לגיל המתאים דור אנחנו נדבר
Flotser
אם אתה מיחצן את רוברט
יהיה נחמד אם רוברט יבקר פה וירשום איזה הודעה

אחת הסיבות שנכנסתי לסגנון הזה ולפורום הזה היה בגלל התוכנית האגדית שלו עם ארתור גורדון ב
99fm
לפני שהרדיו הפך ל
radio bu
נראה לי גם אז קראו לתוכנית
club99
uzi
גם אני האזנתי לתוכנית אז, זה היה ב 8 בערב או משהו כזה.
אני הייתי מאזין גם לסטים שלהם בלילה.
אם אתה רוצה יש לך בשני האתרים של רוברט אימייל שלו ואתה יכול לכתוב לו כאהבת נפשך... רוברט לא יכנס לפה מסיבה פשוטה שהוא עובד המון שעות ביום וגם יש לו ילדים!
Viperon
quote:
Originally posted by uzi
גם אני האזנתי לתוכנית אז, זה היה ב 8 בערב או משהו כזה.
אני הייתי מאזין גם לסטים שלהם בלילה.
אם אתה רוצה יש לך בשני האתרים של רוברט אימייל שלו ואתה יכול לכתוב לו כאהבת נפשך... רוברט לא יכנס לפה מסיבה פשוטה שהוא עובד המון שעות ביום וגם יש לו ילדים!

ואחרי שתכתוב לו כאהבת נפשך תבין שכתבת הכל סתם והוא גם ככה שם על כולם זיין ולא עונה.

Flotser
quote:
Originally posted by uzi
אם אתה רוצה יש לך בשני האתרים של רוברט אימייל שלו ואתה יכול לכתוב לו כאהבת נפשך... רוברט לא יכנס לפה מסיבה פשוטה שהוא עובד המון שעות ביום וגם יש לו ילדים!


איזה שטויות,
יש מצב שכמה אנשים פה בפורום עובדים יותר שעות ממנו
זה עניין של כמה דקות

ואין לי מה לכתוב לו אני לא מעריצה שלו,
ייטב גם לו וגם לפורום אם הוא יפגין פה טיפה של נוכחות זה הכל
Glenn-Holmes
קודם כל
הביטוי הוא באוות נפשך...

דבר שני...רוברט מעולם לא היה רשום פה
וכמו עוד מאות אוהבי טראנס שאולי קיימים אי שם ולא רשומים פה ועוד כמה מאות שהיו רשומים פה במהלך השנים וכבר לא כותבים פה גם הוא לא כותב כאן... וזאת זכותו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement