|
dj robert gitelman- downloads + club99 4.5.2007
|
View this Thread in Original format
| Viperon |
| מישהו נהפך ליחצ"ן? |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viperon
מישהו נהפך ליחצ"ן? |
קצת... חוץ מזה אתם גם תקבלו סטים להורדה ובהם חומרים באמת חדשים.
לכל אוהבי הטראנס המרגש והמלודי יהיו פה הורדות יפות.
אולי זה גם קצת יעיר את הפורום שאפילו לא רוצה לומר לארמין מזל טוב! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
קצת... חוץ מזה אתם גם תקבלו סטים להורדה ובהם חומרים באמת חדשים.
לכל אוהבי הטראנס המרגש והמלודי יהיו פה הורדות יפות.
אולי זה גם קצת יעיר את הפורום שאפילו לא רוצה לומר לארמין מזל טוב! |
אני יגיד לו מזל טוב אישית... |
|
|
| uzi |
| שמעתי אתה מגיע לשם עם שלטים!!! |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by uzi
קצת... חוץ מזה אתם גם תקבלו סטים להורדה ובהם חומרים באמת חדשים.
לכל אוהבי הטראנס המרגש והמלודי יהיו פה הורדות יפות.
אולי זה גם קצת יעיר את הפורום שאפילו לא רוצה לומר לארמין מזל טוב! |
יששש איזה כייף סטים של רוברט!:rolleyes:
ואם אילן יסדר לי כניסה אז גם אני יגיד לארמין שלום אישית |
|
|
| Glenn-Holmes |
| כשתגיע לגיל המתאים דור אנחנו נדבר |
|
|
| Flotser |
אם אתה מיחצן את רוברט
יהיה נחמד אם רוברט יבקר פה וירשום איזה הודעה
אחת הסיבות שנכנסתי לסגנון הזה ולפורום הזה היה בגלל התוכנית האגדית שלו עם ארתור גורדון ב
99fm
לפני שהרדיו הפך ל
radio bu
נראה לי גם אז קראו לתוכנית
club99 |
|
|
| uzi |
גם אני האזנתי לתוכנית אז, זה היה ב 8 בערב או משהו כזה.
אני הייתי מאזין גם לסטים שלהם בלילה.
אם אתה רוצה יש לך בשני האתרים של רוברט אימייל שלו ואתה יכול לכתוב לו כאהבת נפשך... רוברט לא יכנס לפה מסיבה פשוטה שהוא עובד המון שעות ביום וגם יש לו ילדים! |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by uzi
גם אני האזנתי לתוכנית אז, זה היה ב 8 בערב או משהו כזה.
אני הייתי מאזין גם לסטים שלהם בלילה.
אם אתה רוצה יש לך בשני האתרים של רוברט אימייל שלו ואתה יכול לכתוב לו כאהבת נפשך... רוברט לא יכנס לפה מסיבה פשוטה שהוא עובד המון שעות ביום וגם יש לו ילדים! |
ואחרי שתכתוב לו כאהבת נפשך תבין שכתבת הכל סתם והוא גם ככה שם על כולם זיין ולא עונה. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by uzi
אם אתה רוצה יש לך בשני האתרים של רוברט אימייל שלו ואתה יכול לכתוב לו כאהבת נפשך... רוברט לא יכנס לפה מסיבה פשוטה שהוא עובד המון שעות ביום וגם יש לו ילדים! |
איזה שטויות,
יש מצב שכמה אנשים פה בפורום עובדים יותר שעות ממנו
זה עניין של כמה דקות
ואין לי מה לכתוב לו אני לא מעריצה שלו,
ייטב גם לו וגם לפורום אם הוא יפגין פה טיפה של נוכחות זה הכל |
|
|
| Glenn-Holmes |
קודם כל
הביטוי הוא באוות נפשך...
דבר שני...רוברט מעולם לא היה רשום פה
וכמו עוד מאות אוהבי טראנס שאולי קיימים אי שם ולא רשומים פה ועוד כמה מאות שהיו רשומים פה במהלך השנים וכבר לא כותבים פה גם הוא לא כותב כאן... וזאת זכותו |
|
|
|
|