return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מה עשיתם בל"ג בעומר?
View this Thread in Original format
YoraY
ניגנתי באיזו מסיבובה...
אכלתי לפני זה המון על האש :D


:P
.A.Y.
איכשהו היינו איזה 100-90 איש
58 בריזרים, 42 בירות, בערך 8-10 בקבוקי וודקה, 20-30 אקסלים, ליקר שוקולד + ליקר דובדבן,
(יש פחות מ100 כי רק איזה 40 איש רצו אלכוהול)
כמויות של שתיה קלה ובשר ופיתות
מערכת סטריאו עם רמקולים חזקים, היו חפירותתתת עד הבוקר
ומקום נטוש לגמרי
קיצר היה הל"ג בעומר הכי בנזונה שהיה לי בחיים!@#
Glenn-Holmes
הייתי בארה"ב
תקלטתי באמנזיה וישר אחרי זה במסיבת סגירה בספייס
עשיתי סקס עם שתי בלונדיניות שוות
וזכיתי ב-20 מיליון שקל בלוטו





למי שלא הבין בלג בעומר הזה ישנתי...היה בן זונה
:D
KrazyDJs
טבריה..
יאללה נשרפתי כמו לא יודע מה...היה בן זונה אבל...
Rising
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הייתי בארה"ב
תקלטתי באמנזיה וישר אחרי זה במסיבת סגירה בספייס
עשיתי סקס עם שתי בלונדיניות שוות
וזכיתי ב-20 מיליון שקל בלוטו





למי שלא הבין בלג בעומר הזה ישנתי...היה בן זונה
:D



תן לי רק לחלום על דברים כאלה בלילה והמצב שלי יהיה טוב!!!
uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הייתי בארה"ב
תקלטתי באמנזיה וישר אחרי זה במסיבת סגירה בספייס
עשיתי סקס עם שתי בלונדיניות שוות
וזכיתי ב-20 מיליון שקל בלוטו





למי שלא הבין בלג בעומר הזה ישנתי...היה בן זונה
:D

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח...
זה היה טוב! :D
DvJ
על האש כמובן עם כמה חברים וידידות
באיזה צוק מבודד מול הים בהרצליה
היה המון אוכל ויותר הרבה בירות מהאוכל....
:D
Dj Alex (ISR)
לא זוכר.. :toothless
MASTERsplinter
ביום שישי שקדם הייתי במסיבת טבע
חזרתי הביתה בסביבות 10 דוך למיטה
קמתי בערב והלכתי למדורה עם החברה ומשם זרמנו לפאב
היה ביזאר..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement