return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
25 maj, Malmö is the place again!
View this Thread in Original format
CJ InterCity
Yes! Då var det dags igen, släng er bakom ratten och skynda ner till Malmö! Den 25e maj är det VIBES OF SPRING på Buddha Lounge! Två feta golv med två feta stilar: trance på trancegolvet och house på housegolvet, toppad med en fet lasershow! Don't miss it ;)

DJs:
Air Bureau
UnderSun
Thomas Sagstad
Kris O'Neil
Joni Ljungqvist
Extrema
Caly

Tid:
23-03

Inträde:
100 SEK

Venue:
Buddha Lounge
Djäknegatan 9
Malmö

>> HEMSIDA
>> KARTA
jofawe
nice.. air bureau är ju grymmare än usama bin laden..
benni
cool
hur stort kommer detta bli då?
reveal
låter intressant...
[SWE]Helios
Under Sun!! :O

Jag är LÄTT på att ta tåget ned och röja!! :D
RobinOberg
Yup, låter intressant.
Vet inte om jag gillar Buddha Lounge dock…
benni
quote:
Originally posted by RobinOberg
Yup, låter intressant.
Vet inte om jag gillar Buddha Lounge dock…


det är litet va?
eXton
det här kommer jag gå på, diggade när extrema lirade på Etage, bra electrohouse!

Buddha är inte litet, men platsen är utspridd på många våningar så det lär inte finnas nåt jättestort dansgolv utan snarare flera mindre gissar jag på. Lokalen är ok tycker jag, men det beror mycket på vem som arrangerar, skiljer sig rätt mycket.
CJ InterCity
Den här festen är resultatet på en mycket lång planering, och den kommer vara påkostad... men huvudsaken är att linan är fräsh och det finns något för alla oss edm whores :cool:

@eXton
Härligt att du gillade festen på Etage! Det var något helt nytt för Etage och det gick så väl att vi drar Extrema dit igen lördagen den 26e, alltså dagen efter Vibes på Buddha Lounge :D se till att hälsa om du är där!!

I helgen kommer det upp posters lite här o var i Skåne... våga inte sno hem dom för bövelen! :p vill någon ha eller sätta upp någonstans (uppskattas!) så får ni gärna slå en signal, vi har en fet bunt liggandes :) 0704-096196
Funfrock
Kul att det händer något nere i södern :)
Ska till London den helgen så missar tyvärr denna tillställning.

sipowitz
Imponerad!

Så här mycket tryck har det inte varit i malmö sen sommarklubb körde på lilla torg. Klockrent bra tryck hela kvällen!

Mumms!
CJ InterCity
VILKEN JÄVLA NATT!! :crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement