return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
[07-07-2007] Intuition Summer Event - Bloomingdale (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjRV
Hele vette lineup kerels, vooral Solar Stone.

Hulde :D
M_Peror
quote:
Originally posted by Gonzo
14:00 uur – 15:15 uur: Sied van Riel
15:15 uur – 16:30 uur: Menno de Jong
16:30 uur – 17:45 uur: Solarstone
17:45 uur – 19:00 uur: Galen Behr
19:00 uur – 20:00 uur: Airwave – Live on Stage
20:00 uur – 21:15 uur: Mark Norman vs Cor Fijneman
21:15 uur – 22:30 uur: Re:Locate
22:30 uur – 23:45 uur: Gareth Emery
23:45 uur – 01:00 uur: M.I.K.E.

Hmm. Wat mij betreft zitten er al veel leuks vrij aan het begin. :) De moeite waard om op tijd te gaan dus...
Cyberjoi
Present :D
upliftingqueen
en was het goed gisteren?
total woot
Muziek was goed, geluid was goed, bbq was goed en sfeer was helemaal top!

lachen ook om weer es wat oude ta's tegen te komen!
AirPole
quote:
Originally posted by total woot
Muziek was goed, geluid was goed, bbq was goed en sfeer was helemaal top!

lachen ook om weer es wat oude ta's tegen te komen!



Yo Wouter, hoe was Solarstone dan? :D
Loraine
Wat een feest! :crazy:
Solarstone draaide verrukkelijk! Heerlijke Barbie Trance pure sang :tongue2
Ook de sets van Galen, Gareth Emery en Menno waren top notch. Vooral leuk dat toen Galen Carabella draaide het publiek met volle borst meelalde :haha:
Was weer een fantastisch feest waarbij veel nationaliteiten vertegenwoordigd waren! Hulde voor Intuition/Solarize! Dit zijn toch wel DE feesten die lang herinnerd zullen worden :o
Foto's en vids volgen laters.
Cyberjoi
Solar Stone vond ik uitermate goed draaien.

+ Sfeer
++ Muziek
+++ BBQ
++++ Alles

GEEN - Punten, beste feest van dit jaar tot nu toe
Loraine
Picas
Vids

Nog steeds na aan het genieten :crazy:
narcism
damn which i was at this party
some nice photos Loraine :)

Loraine
Spanks!
M_Peror
quote:
Originally posted by total woot
Muziek was goed, geluid was goed, bbq was goed en sfeer was helemaal top!

lachen ook om weer es wat oude ta's tegen te komen!

Helemaal mee eens! :D

Menno, Galen, Solarstone waren mijn helden van de dag qua muziek. Hoewel Cor Fijneman & Mark Norman ook zeker niet tegenvielen. Sowieso viel er niks tegen eigenlijk - top feest!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement