|
[07-07-2007] Intuition Summer Event - Bloomingdale (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
Hele vette lineup kerels, vooral Solar Stone.
Hulde :D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Gonzo
14:00 uur – 15:15 uur: Sied van Riel
15:15 uur – 16:30 uur: Menno de Jong
16:30 uur – 17:45 uur: Solarstone
17:45 uur – 19:00 uur: Galen Behr
19:00 uur – 20:00 uur: Airwave – Live on Stage
20:00 uur – 21:15 uur: Mark Norman vs Cor Fijneman
21:15 uur – 22:30 uur: Re:Locate
22:30 uur – 23:45 uur: Gareth Emery
23:45 uur – 01:00 uur: M.I.K.E.
|
Hmm. Wat mij betreft zitten er al veel leuks vrij aan het begin. :) De moeite waard om op tijd te gaan dus... |
|
|
| upliftingqueen |
| en was het goed gisteren? |
|
|
| total woot |
Muziek was goed, geluid was goed, bbq was goed en sfeer was helemaal top!
lachen ook om weer es wat oude ta's tegen te komen! |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by total woot
Muziek was goed, geluid was goed, bbq was goed en sfeer was helemaal top!
lachen ook om weer es wat oude ta's tegen te komen! |
Yo Wouter, hoe was Solarstone dan? :D |
|
|
| Loraine |
Wat een feest! :crazy:
Solarstone draaide verrukkelijk! Heerlijke Barbie Trance pure sang :tongue2
Ook de sets van Galen, Gareth Emery en Menno waren top notch. Vooral leuk dat toen Galen Carabella draaide het publiek met volle borst meelalde :haha:
Was weer een fantastisch feest waarbij veel nationaliteiten vertegenwoordigd waren! Hulde voor Intuition/Solarize! Dit zijn toch wel DE feesten die lang herinnerd zullen worden :o
Foto's en vids volgen laters. |
|
|
| Cyberjoi |
Solar Stone vond ik uitermate goed draaien.
+ Sfeer
++ Muziek
+++ BBQ
++++ Alles
GEEN - Punten, beste feest van dit jaar tot nu toe |
|
|
| Loraine |
Picas
Vids
Nog steeds na aan het genieten :crazy: |
|
|
| narcism |
damn which i was at this party
some nice photos Loraine :) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by total woot
Muziek was goed, geluid was goed, bbq was goed en sfeer was helemaal top!
lachen ook om weer es wat oude ta's tegen te komen! |
Helemaal mee eens! :D
Menno, Galen, Solarstone waren mijn helden van de dag qua muziek. Hoewel Cor Fijneman & Mark Norman ook zeker niet tegenvielen. Sowieso viel er niks tegen eigenlijk - top feest! |
|
|
|
|