|
Voor alle fans van wow en tilt (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| juist way out west en tilt zijn enorm melodieus en kun je dus ook gewoon wel trance noemen alleen het is niet zo herkenbaar en standaard. |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by magrec
juist way out west en tilt zijn enorm melodieus en kun je dus ook gewoon wel trance noemen alleen het is niet zo herkenbaar en standaard. |
Precies!:) Ze vallen onder mijn favo producers. En ze zijn zeker niet saai. Ze hebben ook hun diepere progressive kant, wat ik zeker vet vind. Maar ik kan me voorstellen, dat mensen die van gielen-trance houden, dit niet mooi vinden. Moeten ze zelf weten;), ze missen heel wat.
greetz |
|
|
| Tha Force |
| ik vin Johan Gielen bes wel goed, vooral Recorded, maar de muziek van Way Out West vinnik ook goed dus... |
|
|
| Donna |
| Damn dit lijkt me echt wel vette meuk,maar RV moet dan op een trouwerij op t strand in scheveningen draaien,ooooook errug leuk ofcuz,wat errug toch al die kut datems,we hebben veel te veel in nederland,ik kan niet meer kiezen!!!!! |
|
|
| Miss Proximus |
ik ga echt wel alleen maar naar standaard feestjes :rolleyes: :D
afgelopen weekend nog, meer standaard kun je je niet bedenken.....er waren ook veel Jean en Gielen fans....NIET normaal :D |
|
|
| Donna |
Beetje vage gedachte eigenlijk hey van onze magrec TA dude.
Wij wonen 20 mins van Marcanti af en gaan erheen als er in de eau den haag niks te doen is,als t dus een dirty clubby avond is in denhaag zijn we in kremlin,k denk dat niet veel mensen hier naar standaard feesten gaan maja jij als ECHTE progrssive kenner hiero moest ons misschien maar eens wat wegwijs maken in feesten hey want ik weet r helemaal geen ruk van.........hehe wat een meuk:stongue: :stongue: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Donna
Beetje vage gedachte eigenlijk hey van onze magrec TA dude.
Wij wonen 20 mins van Marcanti af en gaan erheen als er in de eau den haag niks te doen is,als t dus een dirty clubby avond is in denhaag zijn we in kremlin,k denk dat niet veel mensen hier naar standaard feesten gaan maja jij als ECHTE progrssive kenner hiero moest ons misschien maar eens wat wegwijs maken in feesten hey want ik weet r helemaal geen ruk van.........hehe wat een meuk:stongue: :stongue: |
ik ben nog nooit naar de eau geweest maar dat komt meer omdat de mensen met wie ik naar kremlin ga nooit naar de eau gaan.
:toothless |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by magrec
ik ben nog nooit naar de eau geweest maar dat komt meer omdat de mensen met wie ik naar kremlin ga nooit naar de eau gaan.
:toothless |
Jonguh je gaat bijna NOOIT naar kremlin dus waar heb jij het in hemelsnaam over????
En hou alsjeblieft op met je lame gezeik over johan gielen fans dit,tmf publiek dat.
IEDEREEN ZIJN DING
En laat de rest gewoon de neuk met rust.Dat constante gezeik van je over progressive ownz de world dit en dat en BLABLABLABLA.
Wat weet jij nou eigenlijk van progressive behalve dan de mp3's die je download?
Oh,nog een leuk nieuwtje voor je.Kremlin gaat soon waarschijnlijk weer
veranderen naar de style die ze vroeger hadden omdat de progressive niet echt aanslaat.WEER LEKKER VEEL JOHAN GIELEN FANS DUS IN DE KREMLIN!!!:)
maarja,die ene keer dat je er per jaar komt zul je er dan niet zo veel last van hebben .....
:D :D :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by magrec
ik ben nog nooit naar de eau geweest maar dat komt meer omdat de mensen met wie ik naar kremlin ga nooit naar de eau gaan.
:toothless |
LOL, die ene keer al wel hè! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by DjRV
Jonguh je gaat bijna NOOIT naar kremlin dus waar heb jij het in hemelsnaam over????
En hou alsjeblieft op met je lame gezeik over johan gielen fans dit,tmf publiek dat.
IEDEREEN ZIJN DING
En laat de rest gewoon de neuk met rust.Dat constante gezeik van je over progressive ownz de world dit en dat en BLABLABLABLA.
Wat weet jij nou eigenlijk van progressive behalve dan de mp3's die je download?
Oh,nog een leuk nieuwtje voor je.Kremlin gaat soon waarschijnlijk weer
veranderen naar de style die ze vroeger hadden omdat de progressive niet echt aanslaat.WEER LEKKER VEEL JOHAN GIELEN FANS DUS IN DE KREMLIN!!!:)
maarja,die ene keer dat je er per jaar komt zul je er dan niet zo veel last van hebben .....
:D :D :D |
Heb je niets nieuwers?
Kremlin nieuwe stijl is zowiezo al 1 maand bezig.
Johan gielen fans willen ze dus NIET hebben. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
LOL, die ene keer al wel hè! |
oe oe ja die ene keer :rolleyes: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by DjRV
En hou alsjeblieft op met je lame gezeik over johan gielen fans dit,tmf publiek dat.
|
Lees nou maar eerst al mijn posting ééns goed na aub. |
|
|
|
|