|
[28-5-2007] Armada @ Groningen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
Zou het wel droog blijven?
Ik zit er over te denken om een CD te branden met daarop Kamaya Painters - Endless Wave ofzo en die keihard naar Armin te keilen. Weet 'ie misschien weer wat echte Trance is. |
|
|
| AirPole |
Van de Armada site:
| quote: |
During Armada’s free festival at the ‘Grote Markt’ in Groningen Armin van Buuren will play one of his most famous hits together with the bell-ringers of the ‘Martinitoren’, Groningen’s most prestigious cathedral.
About half past seven PM the bell-ringers will bring 52 bells to life, and use them to play the melody of a well known Armin van Buuren song. This of course can be heard across the entire city.
|
:nervous: :nervous: |
|
|
| Fkwebeman |
brand ik een cd met zijn remix van Moogwai - Viola.
eens zien :crazy: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
brand ik een cd met zijn remix van Moogwai - Viola.
eens zien :crazy: |
De beste man wordt straks bekogeld met cd's van de die-hard TA's ;)
Jammer dat ze zo'n hekwerk eromheen hebben gezet:
 |
|
|
| Fkwebeman |
echt druk is het ook nog niet. Zal wel van het weer komen. Ach.. ik ga gewoon tegen een uurtje of 17:00/18:00 heen.
dancing in the rain. beetje het dancevalley gevoel ophalen. :D |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
echt druk is het ook nog niet. Zal wel van het weer komen. Ach.. ik ga gewoon tegen een uurtje of 17:00/18:00 heen.
dancing in the rain. beetje het dancevalley gevoel ophalen. :D |
Denk dat ik ook rond die tijd heen ga. |
|
|
| Flipper01 |
Het stroomt al aardig vol: http://webcam.exception.nl/
Ik denk dat ik zo maar ff een kijkje ga nemen of ff wachten tot het wat minder hard regent..... |
|
|
| Fkwebeman |
Het was mooi.
Armin :crazy:
Erick E :toocool: :tongue3 |
|
|
| AirPole |
Kijk eens wie er ook waren!
 |
|
|
| Donna |
| t was dus toch wel vet? |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Donna
t was dus toch wel vet? |
Mwah, weer veel n00b-publiek volgens mij en ik vond de platenkeuze ook niet echt supervet, behalve dan Communication, Exhale en een hardere remake van Greece. Maar opzich was het wel tof.
:) |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | | hardere remake van Greece. |
Ik moest heel hard lachen, mijn huisgenoot viel helemaal stil in zijn verhaal toen hij dat nummer hoorde. Greece 2000 (Marcel Woods 2007 remix)
Ik vond het trouwens ontzettend druk op het "terrein" zelf en op een gegeven moment ook heel a-relaxed. Ben dus op het terras van de Drie Gezusters op de bankjes gaan staan en daar verder feesten. |
|
|
|
|