return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Armin van Buuren - A State Of Trance 300 (Incl. Menno,Tyas,Woods,Aly&Fila) 10-05-2007
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Armin van Buuren - A State Of Trance 300:

01. Intro
02. Sarah McLachlan - Fear (Hybrid Sumtin Remix
03. Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Remix
04. Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder
05. BT - Mercury & Solace (BT 12" Mastermix
06. Holden & Thompson - Nothing (93 Returning Mix
07. Nathan Fake - Outhouse
08. Markus Schulz pres. Elevation - Clear Blue w/ Andy Moor vs. Orkidea - YearZero (Accapella
09. Cass & Slide - Perception
10. Salt Tank - Eugina
11. Three Drives - Sunset On Ibiza
12. L.S.G. - Netherworld
13. Robert Gitelman - Children Of The Sun
14. Tranquility Base - Razorfish (Above & Beyond Bangin' Mix
15. Jan Johnston - Calling Your Name (The Thrillseekers Vocal Mix
16. Sarah McLachlan - Fallen (Gabriel & Dresden Anti-Gravity Mix
17. Bossanova - Stonecold
18. Solar Factor - Urban Shakedown
19. Fictivision vs. Phynn - Escape (Fictivision Mix
20. Above & Beyond feat. Zo Zohnston - No One On Earth (Gabriel & Dresden Club Mix
21. Aria - Dido (Armin Van Buuren's Universal Religion Remix
22. Rank 1 - Such Is Life
23. Kansai - Remember This Night
24. Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix
25. DJ Ton T.B. - Dream Machine
26. Marco V - Loops & Tings Relooped (Marco V's Original Mix
27. Marco V - Tolerance
28. Push - Strange World (2000 Remake
29. Paul Oakenfold - Southern Sun (Tisto Remix

2nd hour

Menno De Jong Guest Mix:

Tracklist
01. ID
02. ID
03. ID

Marcel Woods Guest Mix:

Tracklist
01. Marcel Woods - ID
02. Solee - Impressed
03. M.I.D.O.R. - Intellectual

Sean Tyas Guest Mix:

Tracklist
01. Sean Tyas pres. Logistic - One More Night Out
02. Vincent De Moor - Fly Away (Sean Tyas Remix

Aly & Fila:

Tracklist
01. ID
02. Mark Eteson & Jon Prior - Dynamic Stability (Aly & Fila Remix
03. ID


part1:
[[ LINK REMOVED ]]


part2:
[[ LINK REMOVED ]]
uzi
הופה שחר!!!! :D
Viber
למה לא לעלות ל
FILEFACTORY\SENDSPACE?
Shahar
quote:
Originally posted by Viber
למה לא לעלות ל
FILEFACTORY\SENDSPACE?


כי
SENDSPACE
ח-ר-א

ורק ל
RS
יש לי גישת
FTP
ובכל מקרה זה גם השרת הכי מהיר שיש
Viber
http://www.filefactory.com/

הרבה יותר טוב, אין תהגבלות של ראפיד + אפשר להעלות 300 מגה במכה + הורדות לא יורדות מה-80
sh33p
http://www.fileflyer.com/

מאוכסן ב
netvision

למי שיש 5 מגה מגיע בכיף ל
650KBPS
Glenn-Holmes
בחיים אני לא יוריד מראפיד שייר


אוי שחר איזה נורא זה לשים כאן לינקים ושאנשים רק מתלוננים אהה?
Viber
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בחיים אני לא יוריד מראפיד שייר


אוי שחר איזה נורא זה לשים כאן לינקים ושאנשים רק מתלוננים אהה?


וואלה זאת לא תלונה רק הצעה לשיפור
במילא כבר שנים לא הורדתי סתם פרק של אסוט
Shahar
quote:
Originally posted by Viber
http://www.filefactory.com/

הרבה יותר טוב, אין תהגבלות של ראפיד + אפשר להעלות 300 מגה במכה + הורדות לא יורדות מה-80


בראפידשייר ההורדות לא יורדות מה 450 :D

quote:
Originally posted by sh33p
http://www.fileflyer.com/

מאוכסן ב
netvision

למי שיש 5 מגה מגיע בכיף ל
650KBPS


בהתחשב בזה שמתוך כל הפורומים שאני נמצא, רק איזה 20 ישראלים מורידים את הסט הזה, מתוך 500-600 אנשים מכל העולם, אני לא חושב ששווה לשים את זה על נט ויזן

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בחיים אני לא יוריד מראפיד שייר


אוי שחר איזה נורא זה לשים כאן לינקים ושאנשים רק מתלוננים אהה?


שיתלוננו
אם זה מפריע אתה מוזמן למחוק את הלינקים
מיום חמישי ועד היום הורידו מעל 450 פעם את הקובץ הראשון
ומעל 400 את השני
אז זה לא כזה נזק אם 2-3 אנשים מכאן לא יקבלו את הלינקים
YoraY
שתקו שתקו רק רפיד שר...

אתם באמת רוצים להבין למה?


ככה:

A nearly endless scalable system has been designed with more than 1680 Terabytes of space and 90 Gigabit/s of internet-bandwidth.

:eyes: :eyes: :eyes:


שתבינו זה מה שהולך זה הכי יציב זה הכי מתבקש זה הכי מהיר זה הכי פחות בעיות תקיעות הורדה לא מהירה...

זה הדבר הכי איימתני ברשת מבחינת ווב הוסטינג זה ברור כשמששש

Shahar
זה לא רק זה.
כמו שאמרתי, רוב האנשים שמורידים הם בחו"ל ואני לא אעלה קובץ של 300 מגה לשרת של נטויזן כדי שמישהו מארה"ב יוריד אותו על 15 קיי'. אם זה מפריע כאן למישהו- הוא מוזמן לעשות מירור, או לחלופין אם זה מפריע - הוא יכול למחוק את הטרד
YoavK
היו שם איזה 2 נוסטלגיות מ "In search for sunrise 2" שבהחלט החזירו אותי אחורה.
קצת מבאס שיש רק טעימה קטנה מכל טראק בדומה ל-Yearmix שיצא לפני כמה חודשים.

אגב, הסט הקצר של מנו... ידוע למישהו מה שמם של הטראקים?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement