|
tiesto@Gelredome
|
View this Thread in Original format
| YWalter |
| מישהו טס לאירוע??? |
|
|
| Viperon |
| מי יטוס בשביל טייאסטו? מקסימום עד אילת. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by YWalter
מישהו טס לאירוע??? |
מתי זה ?
מה העלויות ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viperon
מי יטוס בשביל טייאסטו? מקסימום עד אילת. |
אתה מסוג האנשים שמגיע להם להשאר בבית כשמגיעים שמות גדולים לפה.... |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אתה מסוג האנשים שמגיע להם להשאר בבית כשמגיעים שמות גדולים לפה.... |
פסדר כולה ליכלך על טיאסטו
;) |
|
|
| romigi |
| מרק עזוב אותך.. לא חבל.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by romigi
מרק עזוב אותך.. לא חבל.. |
ממש לא ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viber
פסדר כולה ליכלך על טיאסטו
;) |
וואלה בגיל 18 לפני שראיתי אף אחד מהשמות הגדולים הייתי יושב בשקט ונותן כבוד.
עם גישה לא בריאה כמו שלו יש לו עוד הרבה שנים לשבת בבית ולא לראות תדי ג'יים הגדולים
ומי כמוני יודע את זה |
|
|
| YWalter |
פרטים :
2.6.2007
DJ Tiesto - Element of Life - Gelredome Arnhem
כרטיס רגיל 60 אירו
כרטיס VIP 195 אירו |
|
|
| Glenn-Holmes |
יותר מ1000 שקל כרטיס וי איי פי!!! :eyes: :eyes: :eyes:
ירון אתה לא קונה תוי איי פי אני מניח |
|
|
| YWalter |
אני כבר קניתי
השאלה האם אפשר להכניס מצלמה לשם |
|
|
| Glenn-Holmes |
יש לך זמן עדיין
תנסה לשלוח מייל למנהל האישי שלו אני מאמין שתוך שבוע הוא יחזיר לך תשובה... |
|
|
|
|