return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מתי טיאסטו יחזור לארץ ?
View this Thread in Original format
black_mammmba
כבר כמעט ששנתיים טיאסוט לא ביקר בארץ.
למה?
ובכל טור של השקעת דיסק הוא היה מגיע ובשנתיים הוא לא ביקר.


מעניין יהיה אם הוא יבוא לארץ להשקעת ה"אלמנט אוף לייף" כמו שהוא עשה עם
ג'אסט בי..

אני מת לשמוע את
Yves Deruyter - Feel Free 2007
בלייב. איך שהוא מנגן אותו.
G.U.Y.
מטייסטו למדתי להתאכזב טווב טוווב,הבן אדם לא קידם את סרץ' אוף סנרייס כאן אז הא גם לא יקדם את זה...:whip:
uzi
למי אכפת?
שמעת את התוכנית רדיו שלו?
G.U.Y.
quote:
Originally posted by uzi
למי אכפת?
שמעת את התוכנית רדיו שלו?


לא, איפה אפשר לשמוע אותה?
uzi
quote:
Originally posted by G.U.Y.
לא, איפה אפשר לשמוע אותה?

אתה יכול להכנס בטראנס אדיקט לאזור של הטראקליטים ושם תחפש
dj tiesto - club nouveau
זו תוכנית רדיו שבועית בת שעתיים בתחנת רדיו הולנדית מפורסמת, היו אולי איזה 5-6 פרקים כד כה. לדעתי התוכנית לא טובה, דיי ישנה בחומרים שלה וגם בנויה לא טוב.
תכנס לנושאים עם הכותרת של התוכנית ובפנים תמיד יש מישהו שנותן לינק להורדה בהודעות האחרונות או הראשונות.
אתה גם יכול לשמוע את התוכנית חיי דרך האינטרנט.
Viperon
הוא החליף את השם לקלאב לייף
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by G.U.Y.
לא, איפה אפשר לשמוע אותה?


וכמובן אח שלנו אתה מוזמן להשאר כאן ולהשתתף בדיוניפ ואף לתרום בעצמך :)
G.U.Y.
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
וכמובן אח שלנו אתה מוזמן להשאר כאן ולהשתתף בדיוניפ ואף לתרום בעצמך :)

תודה על ההזמנה אח שלי,:) כל מי שאוהב את המוזיקה הזו הוא מטרה לעזרה בשבילי ;)
YoraY
אני מניאק אם הסיבה האמיתית שהוא לא בא לכאן זה בגלל חוסר פוטנציאל מכירת עותקים מקוריים מהאלבום שלו

יהיה לו יותר כיף לעשות הופעה במקום שיקנו תאלבום שלו יותר אנשים
מה אתם חושבים?
G.U.Y.
quote:
Originally posted by YoraY
אני מניאק אם הסיבה האמיתית שהוא לא בא לכאן זה בגלל חוסר פוטנציאל מכירת עותקים מקוריים מהאלבום שלו

יהיה לו יותר כיף לעשות הופעה במקום שיקנו תאלבום שלו יותר אנשים
מה אתם חושבים?


סוף סוף יש מי שחושב כמוני,לדעתי? האחרון האחרון בין הדיג'ייז החזקים בעולם שבאמת נקשרים ל"מעריצים" שלהם ומכבדים אותם הוא טייסטו!

בהופעה באילת לפני 3 שנים בחוות היען הבן אדם זרק מחט של פטיפון על אחד מעובדי הבמה, ישראלי!!! בגלל שהיא לא הייתה מקצועית מספיק, זה גועל נפש של התנהגות.

אני לא מתפלא שהוא לא מגיע...

romigi
חבל שלא זרק עליו את הפטיפון ואז העיף אותו מהבמה אולי אחרי זה לא היה את כל החובבנות שיש פה היום
DJMIKE
quote:
Originally posted by romigi
חבל שלא זרק עליו את הפטיפון ואז העיף אותו מהבמה אולי אחרי זה לא היה את כל החובבנות שיש פה היום


מסכים לגמרי...
הבן אדם בא לעבוד לא לשחק
אם לא היה איכפת לו שהמחט חרא ועשו אותה פועלים תאילנדיים מקנה סוף אז כבר הייתה בעיה
איכפת לו מהקכהל ולכן גם איכפת לו מהמחט, די לדבר שטויות

ואגב התוכנית שלו מעולה, מאוד מגוונת וכיף לשמוע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement