|
מתי דיג'יי רנה יגיע לארץ?
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
הוא כבר לא היה פה מ2001
שערורייה!!!
:whip: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
הוא כבר לא היה פה מ2001
שערורייה!!!
:whip: |
ואני לתומי כבר שכחתי שהיה פעם מישהו כזה....
כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להודיע לאחד ממארגני הפסטיבלים הגדולים של הטראנס ברחבי העולם... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
ומה קרה לג'ורג' בטטה?
עשו ממנו צ'יפס?
זה לא הוגן!
:mad: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ג'ורג' בטטה?
|
?!?!?!
:conf:
:conf:
:conf: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
נראה לי האוקטופוס נשנש אותו
:happy2: |
|
|
| Viber |
חח הדיבורים שלי על הטראק של האומן עשו לך חשק?
ולחשוב שרנה כימעט קנה בית בגילה\איזור י-ם |
|
|
| romigi |
למי שלא ידע די ג'יי רנה היה הדי ג'יי הראשון מחו"ל שהגיע לאמון 17 י-ם, והיה גם לרזידנט הראשון מחו"ל שהיה בארץ.
ובהחלט אחד שהיה עושה שמייח. |
|
|
|
|