|
Eurovision vinnaren 2007
|
View this Thread in Original format
| Snakebyte |
Tjena pojkar och flickor. Det var längesen. Jag har jobbat så mycket att jag knappt haft tid att hänga här. Jag tänkte bara snabbt titta in o leverera lite nyheter.
Serbien vann ju eurovision song contest (om ni tittar på det hehe). Jag har gjort en remix. Det är inte trance utan lite mer radiomat. Tyckte ände det vore skoj att ni får höra den efterssom jag har hållt till här lite innan. Som jag sa så är det radio-remix och inte en dansgolvsremix så den håller sig i tre och en halv minuters-radien. Ni kan höra den här http://www.myspace.com/andersnyman
Nu ska jag ta en vinnargrogg och ta det lugnt. Hörs. |
|
|
| Laszlo |
Det är en grym låt som vann. För mig helt otippat eftersom den inte var på engelska, och därmed förlorade jag också en vadslagning om en lunch.
Nice mix btw,,,skicka mig en mp3 så ska jag börja blasta den för schlagerkidsen på stallet redan på tisdag! =) |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Nice mix btw,,,skicka mig en mp3 så ska jag börja blasta den för schlagerkidsen på stallet redan på tisdag! =) |
Du får en snart! |
|
|
| Flanker |
| Vinnarlåten var definitivt ingenting i min smak. Bulgariens låt däremot var ju riktigt fin, nästan lite psy-trance-vibbar där ibland... :toocool: |
|
|
| lacksesepsotygh |
| bulgarien var ju juno reactor i stort sett... plus hemsk sång |
|
|
| Whirloop |
| quote: | Originally posted by Flanker
Vinnarlåten var definitivt ingenting i min smak. Bulgariens låt däremot var ju riktigt fin, nästan lite psy-trance-vibbar där ibland... :toocool: |
Haha jo för en gångs skull var det något som klickade där.
Tribalistiskt och rått utan massa sminkat. Speciell sång också som var på gränsen till falsksång fast fungerade coolt ändå (hoppas det var meningen att det skulle vara så) :stongue: |
|
|
|
|