|
Nojsa på Valborgsmässoafton (Gbg)
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
hmz..e det psy party??? lät ju nästan lite smått illegalt med den där beskrivnigen.ha.....men får nog bli Cream...aja cya |
|
|
| Dj_ExOn |
Ja ska dit! Heheh var på Nojsa 1 och det var insane!
Dj Anneli kör sån skruvad psytrance!
Ni som bor i gbg ska verkligen gå på denna tillställning! |
|
|
| dbl |
| får jag med polarna så går jag nog dit, men det tror jag knappast att jag får :( |
|
|
|
|