|
Mysteryland 2007
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
טוב אנשים אז החלטתי שאני טס למיסטרילנד
שיתקיים ב25 לאוגוסט
הליין אפ לא רע בכלל
Armada Stage:
Markus Schulz
Armin Van Buuren
Signum
Rank1
Menno De Jong
לגבי שאר הבמות אני לא יודע...
מישהו טס מפה???
ד"א אין איזה הגבלת גילאים שם נכון? |
|
|
| YoraY |
| פצצות אחי תעשה חיים :) |
|
|
| sh33p |
תודה תודה
אני רק מקווה שזה ייצא לפועל והכל יהיה בסדר |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sh33p
תודה תודה
אני רק מקווה שזה ייצא לפועל והכל יהיה בסדר |
למיטב ידיעתי הגבלת גיל היא על 18+ שם..
בכל מקרה מומלץ לבדוק את הבמות האחרות גם כן
;) |
|
|
| benji904 |
| It is known as a fantastic festival and musical experience: my advice is to go up and down several stages and podia....don't worry about your age: even if u would be seventeen, you'd get in...believe me, I know :rolleyes: :cool: :p |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by sh33p
Armada Stage:
Markus Schulz
Armin Van Buuren
Signum
Rank1
Menno De Jong
|
אני מקנא! :D |
|
|
| sabi10 |
בכייף ידידי...
תעשה חיים :D
אני אמשיך לעבוד בנתיים :whip: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by sh33p
טוב אנשים אז החלטתי שאני טס למיסטרילנד
שיתקיים ב25 לאוגוסט
הליין אפ לא רע בכלל
Armada Stage:
Markus Schulz
Armin Van Buuren
Signum
Rank1
Menno De Jong
לגבי שאר הבמות אני לא יודע...
מישהו טס מפה???
ד"א אין איזה הגבלת גילאים שם נכון? |
ואללה,
אני אשמח לנסוע..
אני מחפש באמת איזה פסטיבל טוב. |
|
|
| MINTZ |
הייתי ב 2006...
תהנה אחי, זה אחד הפסטיבלים היותר טובים. |
|
|
|
|