return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Mysteryland 2007
View this Thread in Original format
sh33p
טוב אנשים אז החלטתי שאני טס למיסטרילנד
שיתקיים ב25 לאוגוסט
הליין אפ לא רע בכלל

Armada Stage:
Markus Schulz
Armin Van Buuren
Signum
Rank1
Menno De Jong

לגבי שאר הבמות אני לא יודע...

מישהו טס מפה???



ד"א אין איזה הגבלת גילאים שם נכון?
YoraY
פצצות אחי תעשה חיים :)
sh33p
תודה תודה
אני רק מקווה שזה ייצא לפועל והכל יהיה בסדר
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sh33p
תודה תודה
אני רק מקווה שזה ייצא לפועל והכל יהיה בסדר


למיטב ידיעתי הגבלת גיל היא על 18+ שם..
בכל מקרה מומלץ לבדוק את הבמות האחרות גם כן
;)
benji904
It is known as a fantastic festival and musical experience: my advice is to go up and down several stages and podia....don't worry about your age: even if u would be seventeen, you'd get in...believe me, I know :rolleyes: :cool: :p
uzi
quote:
Originally posted by sh33p
Armada Stage:
Markus Schulz
Armin Van Buuren
Signum
Rank1
Menno De Jong

אני מקנא! :D
sabi10
בכייף ידידי...
תעשה חיים :D

אני אמשיך לעבוד בנתיים :whip:
markfeldman
quote:
Originally posted by sh33p
טוב אנשים אז החלטתי שאני טס למיסטרילנד
שיתקיים ב25 לאוגוסט
הליין אפ לא רע בכלל

Armada Stage:
Markus Schulz
Armin Van Buuren
Signum
Rank1
Menno De Jong

לגבי שאר הבמות אני לא יודע...

מישהו טס מפה???



ד"א אין איזה הגבלת גילאים שם נכון?


ואללה,

אני אשמח לנסוע..

אני מחפש באמת איזה פסטיבל טוב.
MINTZ
הייתי ב 2006...

תהנה אחי, זה אחד הפסטיבלים היותר טובים.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement