|
Lite trance på kryssning? 15 april
|
View this Thread in Original format
| robstar |
| quote: | | DJ Aligator feat. dr.alban |
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!
Men tack för tipset! :D |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by robstar
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!
Men tack för tipset! :D |
ha ha ha
Jag menade Parham ;) |
|
|
| Xplorer76 |
Hmmm Parham lirar väl inte Trance va??
Inte på dom Fokused fester jag har vart på. |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Hmmm Parham lirar väl inte Trance va??
Inte på dom Fokused fester jag har vart på. |
Parham lirar trance när han väl får till det ;) |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by Gaby
Parham lirar trance när han väl får till det ;) |
Hmmm vilket inte har hänt dom typ 10 gr jag har sett honom... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Hmmm vilket inte har hänt dom typ 10 gr jag har sett honom... |
Jag har lyckats några gånger ;) fast jag har missat honom på de större festerna... |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by Gaby
Jag har lyckats några gånger ;) fast jag har missat honom på de större festerna... |
Fan fan fan... varför ska alltid jag gå på fel fester..... |
|
|
| Proximus |
Parham är sveriges bästa dj, tillsammans med dana
de är de enda i sverige inom trance/progressive som håller riktigt hög klass! |
|
|
|
|