|
Goede Tijden, Slechte Tijden.. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Frenkieee |
| quote: | Originally posted by Chicane
Jules Unlimited |
Dat was 'em! Vroeg me laatst al af hoe dat programma ook al weer heette :) |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by AirPole
Hahaha, mooi he. Die irritante kut-Huub, geile Brian en Amanda, en Jaap die volgens mij echt zwaar ontoerekeningsvatbaar is.
Relle!!!!!!!!!!!!!!!!11
:eyespop: :eyespop: |
Iedere keer als ik het zie staan er wel een paar mensen zwaaar te flippen! geweldig :D
als er dan echt niets beters is, kun je iig nog naar fijne ouderwetse rel tv kijken :) |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Frenkieee
Dat was 'em! Vroeg me laatst al af hoe dat programma ook al weer heette :) |
Het bestaat nog steeds.
met lekkere lotte, menno nog wat, en nog een jongere gozer volgens mij. Altijd al een leuk programma geweest idd :) |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by robin
Het bestaat nog steeds.
met lekkere lotte, menno nog wat, en nog een jongere gozer volgens mij. Altijd al een leuk programma geweest idd :) |
Lottie Hellingman :tongue3
http://home.hetnet.nl/~eliansanderse/ |
|
|
| Siesta |
dat filmpje is idd koning, huub er nog over heen te stoken! Schitterend!
Wat een bijlmerdoos is die Natasia toch, schreeuwlelijk |
|
|
| Remy D |
| Hahahahahahaaaaaaaaaaaaa HHAAAHAAAAAAAAAAAAAAA de gouden kooi is echt zo gááF!!! :haha: :stongue: :haha: :haha: :haha: :stongue: |
|
|
|
|