return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
MTV Selected
View this Thread in Original format
Christian Ö.
Ni som missat detta får surfa in på länken www.mtv.se/selected o läsa om tävlingen, väldigt fina priser om man går vidare!

Fixade en profil idag, röster och kommentarer är väldigt välkommna :D
http://trig.com/chrillaz
mr_fisken
försökte spela in en mix idag men slutade med att jag trixade och fnulade så länge att den aldrig blev klar.
keft att folk ska gå vidare på röster, då handlar det ju bara om vem som har mest ork att fixa fram folk som röstar.
CJ InterCity
quote:
Originally posted by mr_fisken
keft att folk ska gå vidare på röster, då handlar det ju bara om vem som har mest ork att fixa fram folk som röstar.

så jävla sant :whip:

fast det finns väl en jury? house maffia grabbarna??
mr_fisken
quote:
Originally posted by CJ InterCity
så jävla sant :whip:

fast det finns väl en jury? house maffia grabbarna??


jo men för att dom ska bedömma din mix ska du först ha fått en väldans massa röster som jag förstår det, Alex Moreno låg stabil etta när jag kollade sist :stongue:
Christian Ö.
quote:
Originally posted by mr_fisken
jo men för att dom ska bedömma din mix ska du först ha fått en väldans massa röster som jag förstår det

true, man ligger efter lite när man inte va med från starten men ett försök är det värt. Kommentarer är tydligen väldigt viktigt också
Laszlo
hihi. Moreno spelade i Halmstad i onsdags. Polaren var där. Han har ännu inte riktigt förståt att man inte går fram och säger till vad en DJ ska spela. När han hur som helst bad honom spela något med Trentemöller svarade Moreno: "Trente-vem??"

:rolleyes:
SMC
Vem är alex moreno?
Laszlo
quote:
Originally posted by SMC
Vem är alex moreno?


Stureplans(brat)dj
Christian Ö.
HAHA såg precis att det endast är 7st som laddat upp en mix från Danmark! Är man bokförd i danmark ska man inte tveka att ställa upp, det går 6st till varje semifinal (en semi i varje land) och blir man utsedd till topp 2 vinner man en pioneer efx-1000:D
SMC
quote:
Originally posted by Laszlo
Stureplans(brat)dj


Menar du den elektroniska undergroundscenen Stureplan? :disbelief

Jeremy H
Nu på torsdag är MTV Selected på trädgårn här i Gbg. Och nya på lineupen är Laidback Luke och Henrik B :)
nicokick_89
quote:
Originally posted by Laszlo
hihi. Moreno spelade i Halmstad i onsdags. Polaren var där. Han har ännu inte riktigt förståt att man inte går fram och säger till vad en DJ ska spela. När han hur som helst bad honom spela något med Trentemöller svarade Moreno: "Trente-vem??"

:rolleyes:



hahaha det är riktigt illa...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement