return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Är det bara jag...
View this Thread in Original format
Trancefella
... eller får ni det också smockfullt med mail angående threads i TA i Inboxen? *GRR! :whip:* Får så oändligt med mycke "skit". Vet att man kan stänga av "get mailed" bla bla bla, men då missar jag bara allt! Har internminne som en guldfisk :rolleyes:. Har 6-7 sidor i Inboxen, är för lat för att gå igenom vad som är viktigt o inte :p . Är det bara för mig som detta händer?
x-dream
Nej det får jag inte......Om du menar om du får när någon svarar på ett thread som du har varit med att diskutera så kan du ju ta bort det....

Kryssa inte i Email notification....
reveal
bara du so mhar det problemet ja :stongue:
mindshooter
Själv kollar jag inte mailen... Går hit och ser vilka diskusioner som ligger på top och kollar dom... var tredje dag rensar jag lådan. Ifall jag lagt up en låt på unknown eller så så kan jag kolla mailen efter detta.
Trancefella
ok... verkar som det vore vettigt att kryssa i den där, eller att inte kryssa i snarare... aja, tack ändå! ;)
SteveTranz4ever
Inga problem för mig heller. Jag söker upp det jag vill kolla själv. Är det nåt speciellt jag vill följa så lägger jag upp det bland favorites i internet explorern....
fruktsoppa
syftar på prenumerationen du får efter att ha postat i en tråd..? hatar dom också
mindshooter
quote:
Originally posted by fruktsoppa
syftar på prenumerationen du får efter att ha postat i en tråd..? hatar dom också


Ta bort dom då! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement