|
קבלו איזה קטעים
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
אחי
זה הדבר הכי דפוק שראיתי בחיים שלי
:rolleyes: .....
useless thread.. |
|
|
| Dj Moriano |
| מה קרה לך אחי זה דבר מצחיק לאללה...... |
|
|
| DjChook |
| אחי זה הצחיק אותי לאללה |
|
|
| Dj Moriano |
| בוואלה יש באנר לזה ובבאנר יש עוד כמה תנוחות מגניבות |
|
|
| Agent-Fire |
חחחחחח
אבל אני וחבר שלי עשינו אורגית פלאפונים יותר גדולה בשיעור
:stongue: :stongue:
גנבו לנו ת'רעיון
:toothless |
|
|
| MoSH_MaN |
| חחחחחחחחחחחח איזה דפוקים |
|
|
| Hell_Copter |
כבר כמה פעמים שאני נכנס לאתר וזה תוקע לי את המחשב...
ראיתי בחפיף את מה שיש שם...
שיהיה :) |
|
|
| nesher |
hahahaha
הרג אותי
איזה קטעים |
|
|
| NeMeSiS1234 |
זה דפוק לאללה
אבל מצחיק לאללה |
|
|
|
|