|
Sensation Black
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
w00t w00t L337!!!
Hej Sjineez@@p!!!! WaZaaAAAaaaAAA!!!!
Nu moet je gdvrdmm wel ff laten weten of je komt of niet naar sjensjeetjun want dan ga ik ook misschien eventueel. Tot nu toe is de enige mogelijkheid dat ik van je nillep kan snoepen de Nexus na koneginnedag, en dat duurt veel te lang!!! |
|
|
| New Wave |
WHAAAAAAAAA.....krijg nou de bamibal........als Liebing op Sensation draaid dannuh......sign me in!!!!!!!
Maarja, wel effe afwachten wat de rest van de line up ons gata vertellen. :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
w00t w00t L337!!!
Hej Sjineez@@p!!!! WaZaaAAAaaaAAA!!!!
Nu moet je gdvrdmm wel ff laten weten of je komt of niet naar sjensjeetjun want dan ga ik ook misschien eventueel. Tot nu toe is de enige mogelijkheid dat ik van je nillep kan snoepen de Nexus na koneginnedag, en dat duurt veel te lang!!! |
ghehehe, je kan ook nar Awakeenings gaan op 18 mei:D |
|
|
| DarkHelmet |
Beter doen we als volgt:
- Mauro Picotto
- Chris Liebing
- Sven Vath
- Dave Clarke
- gratis Playboy Bunnys uitgedeelt bij de uitgang ;) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Optimus
er wordt ook gesproken over Mauro Picotto...:) |
FESTIVAL PROSSIMI...DA MIGLIAIAAAAAAAA...IN EUROPE...
30 APRIL MAYDAY DORTMUND
08 MAY MAYDAY St. PETERSBURG
06 JULY LOVE PARADE WIEN
13 JULY LOVE PARADE BERLIN / SENSATION AJAX STADIUM AMSTERDAM
03 AUGUST NATURE ONE GERMANY
24 AUGUST LIBERTY ONE GERMANY
hij is erbij hoor...:D |
|
|
| New Wave |
| Damn, der gaan zeker knaller komen, Bamibal, ga je ook in het wit?:p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Damn, der gaan zeker knaller komen, Bamibal, ga je ook in het wit?:p |
ik ga in t geel!!!!! SenSation Yellow |
|
|
| New Wave |
| neuker, ik ga heel geel suit kopen voor d evakantie, dik chillen :-) maar wel phat duur! |
|
|
|
|