TranceAddict Forums Archive
>
Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings
>
Europe
>
Europe - Holland
Dit is toch wel leuk...
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Feyenoord heeft net de finale van de Uefa-Cup bereikt. Alhoewel ik niet voor Feynoord ben, is he ttoch wel leuk dat een Nederlandse ploeg weer eens de finale haalt.
Maar Ajax wordt lekker kampioen.:stongue:
Blik
check de andere thread maar :D
*closed*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Privacy Statement