|
[15-06-07]Albumrelease Progression "Different Day, Different Light"
|
View this Thread in Original format
| Dazzle-78 |
Progression Album Releaseparty
Na zich een tijd lang opgesloten hebben in de studio is het dan eindelijk
zover, het duo Daniel & Robin van zien weer licht en hun album
"Different Day, Different Light" is klaar. Het debuut album zal verschijnen
op Tiësto's Black Hole Recordings en is vanaf maandag 11 juni wereldwijd
verkrijgbaar in de winkels!
De 20 zomerse, diepe progressive trancers met prachtige vocals van Manon
Polare, Red, Koosje Volkers en Nefesz staan garant voor meer dan 2 uur
genieten. En natuurlijk ontbreekt de "In search of sunrise 5" klapper
"Technophobia" niet op het album.
Om dit alles eens goed te vieren geeft Progression op vrijdag 15 juni een
knallende releaseparty in hun geboortestad Dordrecht. Naast een 2,5 uur
durend optreden van zij zelf, zullen er gastoptredens zijn van niemand
minder dan Misja Helsloot, Sied van Riel en Boy Lamoen. Het feest zal worden
gehouden in de nieuwste uitgaanssensatie in Dordrecht. De
deuren zullen geopend zijn van 22:30 tot 05:00
Line up:
Boy Lamoen: 22:30 - 00:00
Progression: 00:00 - 02:30
Misja Helsloot vs Sied van Riel: 02:30 - 05:00
Locatie:
AreaSixzz
Tolbrugstraat 6
3311 EK Dordrecht
Meer info: www.thesoundofprogression.com / www.areasixzz.nl / http://partyflock.nl/party/93555:Pr...easeparty.html
Entree: 5 Euro |
|
|
| Muppy |
| zo hehe...eindelijk eens een feestje bij mij in de buurt!:D |
|
|
| Chicane |
| Passen 10 man in die tent en dan is het vol.. schrale bedoeling om daar je album release te houden, of verwachten ze ook maar 10 man die geintereseerd zijn? |
|
|
| qrogression |
Hee Chicane,
In areasixzz passen meer dan 1000 mensen, weet niet of je onlangs nog geweest bent, maar het is echt een mooie tent geworden! Dat er nou misschien 10 mensen zijn elke week is een ander verhaal :)
Gaat wel druk worden hoor, let maar op!
Muppy, gezellig als je komt.
goed weekend ;) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by qrogression
Hee Chicane,
In areasixzz passen meer dan 1000 mensen, weet niet of je onlangs nog geweest bent, maar het is echt een mooie tent geworden! Dat er nou misschien 10 mensen zijn elke week is een ander verhaal :)
Gaat wel druk worden hoor, let maar op!
Muppy, gezellig als je komt.
goed weekend ;) |
zal zeker even langskomen denk ik:D |
|
|
| Dazzle-78 |
| quote: | Originally posted by qrogression
weet niet of je onlangs nog geweest bent, maar het is echt een mooie tent geworden! Dat er nou misschien 10 mensen zijn elke week is een ander verhaal :)
|
precies
de keer dat ik er was stonden er al 40 man rond de bar!
Heb het er prima naar mijn zin gehad en als je de juiste mensen binnen hebt, de liefhebbers, dan kan het echt niet missen :D |
|
|
| AirPole |
| Toch leuk Dazzle, dat je sinds Januari 2006 4 posts hebt gemaakt in totaal, waarvan er 2 in deze draad. |
|
|
| Dazzle-78 |
Kom hier meestal met gericht zoeken ;)
Kan hier n hoop over house en techno neer gaan planten maar t blijft natuurlijk n trance-community, of niet?
trouwens, wie is er ooit met 100 posts begonnen...
had ik maar de tijd om alles in de gaten te houden en de hele dag van alles neer te kalken maar helaas... dan zou ik mijn baan op moeten zeggen :clown: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Dazzle-78
Kom hier meestal met gericht zoeken ;)
Kan hier n hoop over house en techno neer gaan planten maar t blijft natuurlijk n trance-community, of niet?
trouwens, wie is er ooit met 100 posts begonnen...
had ik maar de tijd om alles in de gaten te houden en de hele dag van alles neer te kalken maar helaas... dan zou ik mijn baan op moeten zeggen :clown: |
Ow de meeste mensen hier zitten niet meer in de Trance hoor. Techno, Minimal, Tech-House etc. etc.
Verder niks negatiefs hoor, maar ik vind het altijd zo jammer dat mensen zich pas laten zien als ze een feestje willen melden (of spammen, zo je wilt), maar verder nooit meepraten op het forum. Maar goed, ieder zijn meug.
:) |
|
|
|
|