return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Echt VUIL!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
T.H.C.
quote:
Originally posted by Henkie_henk



kijk die kindertjes die in hun jeugd al vogeltjes dood maakten en brandje stichten (heel makkelijk gezegt) zouden later weleens het verkeerde pad op kunnen lopen endan bedoel k niet drugsbarronnetje spelen maar.. mense verkrachten vermoorden brand stichten etc.. van die mensen die 40 jaar tbs krijgen en verders gewoon vrij rondlopen..



Het kan aan mij liggen hoor (stnd) maare wat bedoel je hiermee duidelijk te maken, ik vat em ff niet meer...:conf:
Donna
Tering hey Riz,mot je mij der weer bijhalen:D
En sja in amerika had ik waarschijnlijk de stoel wel gehad toen ik op mn 29ste de geheel onschuldige (yeh rite:p ) RV in mn ban trok,of deed ie dat andersom,kweet ut niet meer:)
iig,lekker belangrijkkkk allemaal,en ofcuz zullen er mensen zijn die t allemaal niet goedkeuren,maar hey,wie kickt daar nouh niet op eh?:toothless
Ondertussen zijn we 31 en 19,heel binnekort is dat 31 en 20 maar dan alweer 32 en 20,zugt,zo schiet t ook nie op;p
John
wat is er mis met een 14 jarig meisje ontmoeten? :D
ik zou der alleen niet voor naar de andere kant van de wereld vliegen:)

en amerikanen denken idd dat ze alles kunnen maken...en helaas voor ons, dat kunnen ze ook. wat wil de rest van de wereld doen? amerika heeft ons en 90% van de wereld echt niet nodig..en kaas, drop en molens kunnen ze ook wel missen :D
dat neemt nog steeds niet weg dat de regering daar zich altijd zwaar irritant en arrogant gedraagt, maja...
Eye-Riz
Wat ik bedoel te zeggen ChooChoo is dat er ook een andere kant achter een verhaal kan zitten. Toen ik 14 was viel ik echt niet op gozertjes van mijn leeftijd... die waren naar mijn mening meestal veel te kinderachtig. Je kunt wel denken dat er een groot verschil zit tussen 14 en 23, maar er kan een nog groter verschil zitten tussen mensen van dezelfde leeftijd, het is maar wat je zoekt in een ander.
als je goed leest zie je ook dat ik geen partij trek (het KAN inderdaad een pervert zijn, ik was er niet bij en ik ken hem niet), ik wil alleen maar laten zien dat er ook andere mogelijkheden zijn...

quote:
Ik bedoel dat meisje zit net een paar jaar in de pubertijd en die gozer is allang volwassen!
soms is het andersom hoor... is dat 14-jarige meisje al bijna volwassen en die 23-jarige jongen nog steeds in de puberteit... :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by John
wat is er mis met een 14 jarig meisje ontmoeten? :D
ik zou der alleen niet voor naar de andere kant van de wereld vliegen:)

en amerikanen denken idd dat ze alles kunnen maken...en helaas voor ons, dat kunnen ze ook. wat wil de rest van de wereld doen? amerika heeft ons en 90% van de wereld echt niet nodig..en kaas, drop en molens kunnen ze ook wel missen :D
dat neemt nog steeds niet weg dat de regering daar zich altijd zwaar irritant en arrogant gedraagt, maja...


Mooi is dat hè.
45% van de mensen in Deathrow zitten onschuldig door het fantastsiche rechtssysteem wat ze daar hebben.
ChooChoo
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Wat ik bedoel te zeggen ChooChoo is dat er ook een andere kant achter een verhaal kan zitten. Toen ik 14 was viel ik echt niet op gozertjes van mijn leeftijd... die waren naar mijn mening meestal veel te kinderachtig. Je kunt wel denken dat er een groot verschil zit tussen 14 en 23, maar er kan een nog groter verschil zitten tussen mensen van dezelfde leeftijd, het is maar wat je zoekt in een ander.
als je goed leest zie je ook dat ik geen partij trek (het KAN inderdaad een pervert zijn, ik was er niet bij en ik ken hem niet), ik wil alleen maar laten zien dat er ook andere mogelijkheden zijn...

soms is het andersom hoor... is dat 14-jarige meisje al bijna volwassen en die 23-jarige jongen nog steeds in de puberteit... :D


Daar heb je ook wel gelijk in,het kan dan ook gewoon zijn dat hij haar wilde ontmoeten. Daar is op zich niks mis mee. Maar toch heb ik zelf er een beetje een raar gevoel bij. Alleen het feit sl dat hij er helemaal naar Amerika moest vliegen om haar te ontmoeten.
Dit is trouwens ook niet zeker dan, want volgens Blik woonde hij er al...
Dus dit kan ook gewoon een vuil spelletje van de FBI zijn.

greetz
tijs08
waarom vragen we het hem zelf niet... we hebben hier toch MennoB op het forum :D

en deze kwestie geeft me weer een reden om nog anti-amerikaanser te worden !!!!
SnuggLe
Amerika is inderdaad een erg vaag land.
Ze hebben daar echt een verpest en dubbelzinnig rechtssysteem.
In Floriade kan je de doodstraf krijgen als je voor de derde keer bent opgepakt voor een soortgelijk delict (dus 3x doodstraf).
Veel onschuldigen in de dodencel, héél veel gevangenissen etc.

Je mag wel een wapen dragen, maar niet topless zonnen...
Je mag wel op je 16e auto rijden, maar pas op je 21e drinken...

Het enigste goede dat het Amerikaanse rechtssysteem naar mijn mening heeft is jury-rechtspraak.

Wat hier gebeurt is is je reinste uitlokking! Dat is echt stom, maar daar mag het. Het mag daar voor vele delicten, zoals ook hoerenloperij. De FBI 'huurt' wat vrouwen die langs de weg gaan staan en mannen oppikken. De vrouwen nemen de mannen mee, en als ze dan ergens boven op een kamer zijn, staat daar een FBI-agent die je arresteert. Echt superstom! En dit doen ze niet alleen hiervoor..

In Nederland begint deze ontwikkeling ook langzaam. In een aantal grote steden heeft de milieupolitie nu de bevoegdheid om een vuilniszak op de hoek van de straat te zetten, en zelf in de buurt te wachten totdat iemand er één bijzet. Zet je er één bij, dan ben je de lul....krijg je een boete. Ziek toch....

Greetz,
SnuggLe
T.H.C.
quote:
Originally posted by SnuggLe


Het enigste goede dat het Amerikaanse rechtssysteem naar mijn mening heeft is jury-rechtspraak.


Wat is daar zo goed aan dan? De mensen die in die jurybanken zitten hebben geen recht gestudeerd, daardoor gebeurt het vaker dat mensen worden veroordeeld niet door bewijs maar door vooroordelen.(kijk naar texas)
SnuggLe
quote:
Originally posted by T.H.C.

Wat is daar zo goed aan dan? De mensen die in die jurybanken zitten hebben geen recht gestudeerd, daardoor gebeurt het vaker dat mensen worden veroordeeld niet door bewijs maar door vooroordelen.(kijk naar texas)


Omdat zo de rechtspraak behoorlijk democratisch is. De mensen , een afspiegeling van de samenleving, nemen een oordeel.
De rechter is ook maar een mens, en die kan ook dingen verkeerd interpreteren.

Greetz,
SnuggLe

Remy D
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
[GROF]
Hoe neuk je een meisje van 14 tussen de tieten?

Door haar borstkas in te slaan!
[/GROF]

WHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAA echt een strakke mop. Hahahahaha:D
TimeportE
quote:
Originally posted by T.H.C.

Wat is daar zo goed aan dan? De mensen die in die jurybanken zitten hebben geen recht gestudeerd, daardoor gebeurt het vaker dat mensen worden veroordeeld niet door bewijs maar door vooroordelen.(kijk naar texas)

ik ben het met snuggle eens, een groep mensen kunnen denk ik toch wel bijvoorbeeld zo subjectief mogelijk zien of iemand schuldig is of niet, daar hoef je in mijn ogen niet rechten voorgestudeerd te hebben..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement