|
Hoe ziet jouw zomer er uit? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Bl@ckOut |
| eerste 2 weken van juli wordt hard werken want dan hebben mijn collega's verlof en ben ik de enige op mijn afdeling. Vervolgens 2 of 3 weekjes verlof waarvan ik hoop die eerste week naar Spanje te kunnen gaan. Als ik slechts 2 weken heb in juli hoop ik in augustus nog een weekje verlof te kunnen pakken. Wat feestjes betreft: zeker tomorrowland de 29e juli en voor de rest zal ik nog wel zien. |
|
|
| CygnusX |
Verlof van 16 tot 27 juli.
Geen grote vakantie gepland (ik heb mijn cruise al gehad).
Waarschijnlijk wel een citytripje + een weekend Center Parcs in augustus/september. |
|
|
| Kelly* |
Net terug van 5 dagen Barcelona.
Van 11 juni tot 25 juni naar Portugal, Algarve.
Ergens half juli weekendje naar Berlijn.
In augustus weekendje naar Luxemburg.
En van parties enkel Tomorrowland en de plekken waar ik fotos moet gaan maken. |
|
|
| _Jedi |
5 weken gespreid verlof van juli tot en met september.
Een bezoekje aan de Formule 1 testen in juli, waarschijnlijk een paar dagen tijdens de 24 Uren van Francorchamps om dan zeker 4 dagen in september te gaan kamperen voor de Grote Prijs Formule 1 van België, zijn de autosport dagen.
Feestjes, euhm de Beta-Party zou een must moeten zijn hé. :)
Tomorrowland denk ik ook wel aan...
Voor de rest geen plannen er mag deze zomer zeker nog eens wat extra's gebeuren... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by _Jedi
4 dagen in september te gaan kamperen voor de Grote Prijs Formule 1 van België, zijn de autosport dagen.
|
Is dat dan een lager tarief dan gewoonlijk? En welke pas is dat, ik zie enkel weekendpasjes... |
|
|
| jeronimo_jd |
heel juli gaan interrailen, naar Oost-Europa
terugkomen tegen tomorrowland:)
augustus: herexamens doen (heb er al zeker 3 van in januari)
september: 3 dagen London; via ryanair ne vlucht heen en terug voor 6 euro:tongue3 (ne maat van mijn wilt daar nr een concert van Prince, nie da ik mee gaan nr da concert ze, maar ik wil londen wel is zien). Daarna eventueel nog een weekske of twee werken en dan terug school. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
3 dagen London; via ryanair ne vlucht heen en terug voor 6 euro:tongue3 |
Als ze nog steeds naar Stanstead vliegen zal uw treinticket naar Londen zelf duurder zijn :happy2: |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by domineesje
Is dat dan een lager tarief dan gewoonlijk? En welke pas is dat, ik zie enkel weekendpasjes... |
Dat zijn weekendpasjes,
maar met weekendpasjes krijg je op donderdag toegang tot de pitwalk (toch vorig jaar op de Nürburgring).
Zo zijn er ook op donderdag al heel wat nevenactiviteiten voor het publiek. |
|
|
| FenixStyle |
In juli ga ik normaal gezien vakantiewerk doen, en tussendoor nog wat feestjes met als hoogtepunt natuurlijk Tomorrowland :cool:
Midden augustus begint de 2e zit, en ik heb zowiezo al een heel aantal vakken te doen dus wordt het veel blokken in augustus.
Een echte vakantie heb ik niet gepland, maar ik g in augustus wsl wel nog mee op verplaatsing met Genk in de Champiosn League-voorronde. Al hangt dat laatste natuurlijk ook af van waar ze spelen, aan de kanten van Rusland enz zullen ze mij ook niet rap zien :p Maar een loting tegen een ploeg uit Frankrijk, Engeland, Ierland, Duitsland, Zwitserland,... zou wel ideaal zijn :) |
|
|
| Devilex |
Juli: vakantiewerk
Augustus: herexamens
En tussendoor veel mountainbiken |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
Juli: Week naar lorett + Tour de France + Tomorrowland(enkel zondag)
Augustus: 14 dagen werken, miss herexamens allessinds nie veel dan
Doorheen de vakantie veel producen en de releasen wat promoten enzo + men erasmus plannen want ik vertrek rond 10 september al op erasmus |
|
|
| De Geert |
9 - 18 juli: tripje naar Istanbul met vrienden
de rest van juli: aan de zee wss
dan Tomorrowland 2 daagjes genieten, om daarna in augustus vakantiewerk te doen
september nog een paar weekjes uitbollen en dan het nieuwe schooljaar beginnen... |
|
|
|
|