return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Oordopjes (pg. 2)
View this Thread in Original format
ThaMaestro
miss een heeele domme vraag, maar heb je die doppies in TIJDENS t draaien? of als je in n club bent waar je gaat draaien, maar nog niet bent begonne (of reeds klaar bent)?
want lijkt me n beetje gek idee; oordopjes op en daar je koptel overheen :crazy:
Remy D
quote:
Originally posted by ThaMaestro
miss een heeele domme vraag, maar heb je die doppies in TIJDENS t draaien? of als je in n club bent waar je gaat draaien, maar nog niet bent begonne (of reeds klaar bent)?
want lijkt me n beetje gek idee; oordopjes op en daar je koptel overheen :crazy:


Gek is het niet, ik en mijn vrienden gaan morgen allemaal met een wortel in ons reet lopen na dat voorvalletje in Groningen. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. :nervous:
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Remy D
Gek is het niet, ik en mijn vrienden gaan morgen allemaal met een wortel in ons reet lopen na dat voorvalletje in Groningen. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. :nervous:


Wat die kerels gedaan hebben helpt die wortel echt niet tegen hoor. :stongue:
magrec
quote:
Originally posted by ThaMaestro
miss een heeele domme vraag, maar heb je die doppies in TIJDENS t draaien? of als je in n club bent waar je gaat draaien, maar nog niet bent begonne (of reeds klaar bent)?
want lijkt me n beetje gek idee; oordopjes op en daar je koptel overheen :crazy:


Sowieso voor buiten het draaien om maar ik wil mezelf eigenlijk ook beschermen tegen monitors met slecht geluid. Als ik soms zie/hoor hoe hard collega dj's hun koptelefoon en monitor hebben. Betere reden om oordoppen aan te schaffen is er niet. Een vriend vanmij draait liever niet met oordoppen in een andere dj die ik ken doet niets liever.

Kwestie van gewenning.
Ultravibe!
Als die dingen er niet zo naar uit zouden zien, had ik allang een paar aangeschaft. Iemand tips omtrent dopjes die je echt bijna niet ziet tijdens het dragen?
ZZandirt
quote:
Originally posted by Frenkieee
Bedankt voor het kapen van mijn topic :)

Ik draai zelf niet, dus het hoeft niet het beste van het beste te zijn. Ik zal nog wel eens wat rond gaan googlen.

Ik heb Elacin genoemd zien worden. Zijn er nog andere merken waar ik op kan letten?


heb me er voor mijn werk over laten informeren. (engineers en turbines...) doppies staan beter bekend als otoplastieken en kun je je laten aanmeten bij elke audicien. Kosten 75 - ?? euro. op maat gemaakt en gaan jaren mee... afhankelijk van welk geluid je wil dempen (in mijn geval industriele teringherrie (hoog gefluit)) heb je verschillende mogelijkheden..

en vwb je oren: wees daar zuinig op....:whip:
er zijn al gele doppies (geen gezicht, toegegeven) voor 25 cent...indoen die hap! scheelt je over een paar jaar flink wat ellende..
Remy D
Ik weet nog wel als jochie dat ik altijd bij de KNO arts kwam, moest ik ook een oordopje hebben voor als ik ging zwemmen. Werd er ook een 1 of ander paars warm goedje in mijn oor gespoten die dan gevormd werd tot een oordop. Ook heel mooi op maat allemaal, zat nog best lekker ook. En toen zwemmen, binnen een uur en een paar keer duiken van de plank was ik hem al weer kwijt. :haha: Weg 25 gulden, dat kostte dat ding toendertijd. hahaha heb nooit meer een nieuwe laten maken, niet dat ik het zelf moest betalen natuurlijk maar het had toch geen zin bij mij. :tongue2

Zo nu weten jullie weer wat meer over mij. :toocool:
ZZandirt
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Als die dingen er niet zo naar uit zouden zien, had ik allang een paar aangeschaft. Iemand tips omtrent dopjes die je echt bijna niet ziet tijdens het dragen?


AirPole
quote:
Originally posted by Remy D
Ik weet nog wel als jochie dat ik altijd bij de KNO arts kwam, moest ik ook een oordopje hebben voor als ik ging zwemmen. Werd er ook een 1 of ander paars warm goedje in mijn oor gespoten die dan gevormd werd tot een oordop. Ook heel mooi op maat allemaal, zat nog best lekker ook. En toen zwemmen, binnen een uur en een paar keer duiken van de plank was ik hem al weer kwijt. :haha: Weg 25 gulden, dat kostte dat ding toendertijd. hahaha heb nooit meer een nieuwe laten maken, niet dat ik het zelf moest betalen natuurlijk maar het had toch geen zin bij mij. :tongue2

Zo nu weten jullie weer wat meer over mij. :toocool:



:stongue:
HARDcase
heb er zelf oordoppen op maat laten maken bij Schoonenberg, aangezien ik na feesten last kreeg van oorsuizen (vooral van de Asta, waar ze voor de grap eens een nieuwe boxen hadden die echt veel te hard kunnen). Sindsdien nooit meer last van oorsuizen oid gehad, dus echt aan te raden.

En ja, het is 150 euro, dus wel wat duurder dan die goedkope oordoppen, maar:
- ze werken beter en ze dempen al het geluid even veel, dus de muziek vervormt niet
- tegen elkaar praten met deze oordoppen in kan ook gewoon prima. Dat is wel anders met die goedkope propdingen.

Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
en vwb je oren: wees daar zuinig op....:whip:
er zijn al gele doppies (geen gezicht, toegegeven) voor 25 cent...indoen die hap! scheelt je over een paar jaar flink wat ellende..


Ik heb van die skattige licht roze van Ohropax, doen het prima op feestjes. :o
5 paar voor ong 3 euri, cheaper kan haast niet!

Al kan ik me voorstellen dat je die buiten Groningen als kerel niet in je oren zal proppen :tongue2
Tom Lont
Ik heb zelf deze:

Exinore Flexcomfort ER15 15Db demping (ook te krijgen in -9 en -25Db)

Kostte ongeveer 150 euro bij Schoonenberg, zullen dezelfde wel zijn die HARDcase hierboven al noemde.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement