return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

'Fatah al-Islam dreigt Tiësto te doden'
View this Thread in Original format
Siesta
Het moet niet gekker worden :p

quote:

In Libanon circuleren geruchten dat de Nederlander Tijs Verwest, alias DJ Tiësto, op de dodenlijst staat van de radicaal Palestijnse islamitische beweging Fatah al-Islam die daar de laatste weken strijd levert met het Libanese leger. Tiësto geeft op 2 juli een optreden in de hoofdstad van Libanon. Zijn management is vooralsnog niet van plan het optreden in Beiroet af te zeggen.

De al jaren aan de wereldtop staande DJ gaf eerder in oktober 2005 een concert in Beiroet. Daar kwamen 16.000 mensen op af, wat een record was voor een dancefestijn in het Midden-Oosten.

Overigens zou ook zangeres Shakira doelwit zijn van Fatah al-Islam. De zangeres zou daarom een gepland concert in Libanon van haar schema hebben afgevoerd

Bron: Fok
Donna
Nouh,het zou een ideale gelegenheid wezen om s een lekkere zelfmoordbom op af te sturen.
Mafketels!
Ik zou er dus niet vrolijk gaan staan draaien he,dan maar geen feest voor die gasten.
AirPole
Als je nou ook es verder onderzoekt/informeert, dan had je geweten dat dit een uit de hand gelopen grap is.
Siesta
quote:
Originally posted by AirPole
Als je nou ook es verder onderzoekt/informeert, dan had je geweten dat dit een uit de hand gelopen grap is.

Ik zit niet 24/7 op alle wannabe tiesto fora.
AirPole
quote:
Originally posted by Siesta
Ik zit niet 24/7 op alle wannabe tiesto fora.

Dat hoeft ook niet.
Siesta
quote:
Originally posted by AirPole
Dat hoeft ook niet.

:eyes:

Anyways leuk grapje dan, stelletje relnichten
AirPole
quote:
Originally posted by Siesta
:eyes:

Anyways leuk grapje dan, stelletje relnichten

Ja, ik las ergens dat het begonnen was met een stel people die een grap wilden maken en toen dit op Internet gezet hebben, en daarna is het snel uit de hand gelopen.

Niet mijn 'kind of humor'.

:rolleyes:
jp
Zijn muziek is in ieder niet halal
DjRV
quote:
Originally posted by jp
Zijn muziek is in ieder niet halal

Dat zijn de mensen daar zelf ook niet.

Ennuh iemand een bron dat het een grap is?
AirPole
quote:
Originally posted by DjRV
Dat zijn de mensen daar zelf ook niet.

Ennuh iemand een bron dat het een grap is?

'It started as a simple joke from people who haven't been identified yet. What happened is Ya Libnan (lebanese news website) reported the information as a serious threat to Tiesto.
It then seems that some dutch journalists found the information over the internet and it was a matter of hours before Tiesto heard that story, put the night on hold and wait for further development.
The lebanese government as well as the organizing team and sponsors are currently leading an investigation to I.D and find the people responsible in order to try and save what's left of the event.

No need to remind you that Lebanon is currently undergoing a crisis that's fragilizing the whole nightlife and that an oax like that, in my opinion, should not go unpunished (regarding my dislikes for Tiesto).'

Source : Ceasar K. / Warmup DJ for this event

Donna
Naja,er zijn door deze "grap" zeer waarschijnlijk meer dan genoeg van die randdebielen op grappige ideeeen gebracht dus ik zou daar alsnog niet gaan draaien.
The_G0dfather
heh, jah idd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement