return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Club PEAK Göteborg Fre 8:e Juni (Daniel Kandi (Dk) och Dreas (Swe)
View this Thread in Original format
MiB
hm såg ingen tråd om detta kanske kan va värt att skriva en länk om det då =)

http://www.clubpeak.se/

verkar bli bra drag.. daniel kandi och dreas som djs.. hade inte hört daniel kandi innan ASOT 301 faktiskt o kollade upp lite mer om han.. gör riktigt sköna låtar.. från danmark..

http://www.myspace.com/danielkandi

funderar på om man skulle ta en sväng till götet ;)

[SWE]Helios
Lär bli ett redigt drag!
Vi ses där! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement