return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מיסטרילנד
View this Thread in Original format
DJMIKE
מי מגיע השנה?
מי כבר היה ויכול לרשום לי סדר גודל של הוצאות צפויות?

ליין אפ חלקי מאוד:

Armin van Buuren
Marco V
Chris Liebing
Sander van Doorn
Rank 1
Signum
Menno de Jong
Markus Schulz
Derrick May
Joris Voorn Live
Cristian Varela
Booka Shade
Loco Dice
Michel de Hey
Shinedoe
Alex Under
Tiga
Felix Da Housecat
Roger Sanchez
Steve Angello
Laidback Luke
Promo & Lady Dana
Deepack
Zany
Luna
Darkraver
sh33p
אני מקווה שאני טס השנה
(עדיין מחכה לאישור החופשה שלי)
לייןאפ נראה מעולה
Shahar
עוד 9 חודש
sh33p
quote:
Originally posted by Shahar
עוד 9 חודש


איך 9??

זה באוגוסט
DJMIKE
טוב נו אני רציני למי יש מושג מה בערך סדר גודל ההוצאות?
sh33p
quote:
Originally posted by DJMIKE
טוב נו אני רציני למי יש מושג מה בערך סדר גודל ההוצאות?


שישים יורו כרטיס
850 דולר טיסה + מלון 3 כוכבים 3-4 לילות
+ איזה 300 - 400 יורו בזבוזים

זה התכנון שלי
markfeldman
quote:
Originally posted by sh33p
שישים יורו כרטיס
850 דולר טיסה + מלון 3 כוכבים 3-4 לילות
+ איזה 300 - 400 יורו בזבוזים

זה התכנון שלי


הזמנת כבר ?
sh33p
quote:
Originally posted by markfeldman
הזמנת כבר ?


לא, עדיין מחכה לאישור החופשה שלי
אני מקווה שהכרטיסים לא יהיו
SOLDOUT
romigi
לא בדקתי אבל כמו בכל מקום באירופה אפשר\ למצוא איזה הוסטל להיזרק בו שיוצא הרבה יותר זול ממלון.. אפילו שני כוכבים ככה שזה בהחלט אופציה לחסוך.
לגבי הטיסה זה נראה לי מחיר אוסטורומי. בטוח יש דילים וטיסות הרבה יותר משתלמים..
אני מאמין שאפשר לצאת ב 4000 שקל..
ולא צריך לבזבז 300-400 יורו בסופש.. אין שום סיבה לזה.
sh33p
quote:
Originally posted by romigi
לא בדקתי אבל כמו בכל מקום באירופה אפשר\ למצוא איזה הוסטל להיזרק בו שיוצא הרבה יותר זול ממלון.. אפילו שני כוכבים ככה שזה בהחלט אופציה לחסוך.
לגבי הטיסה זה נראה לי מחיר אוסטורומי. בטוח יש דילים וטיסות הרבה יותר משתלמים..
אני מאמין שאפשר לצאת ב 4000 שקל..
ולא צריך לבזבז 300-400 יורו בסופש.. אין שום סיבה לזה.


שמע המחיר של הטיסה הוא כמובן כולל את המלון
בדיקה זריזה באלעל ו
KLM
מגלה שמחיר הטיסות באותם תאריכים הם בסביבות ה500-550 דולר
אז לא כל כך אסטרונומי כמו שזה נראה.
לגבי האופציה של ההוסטל, לא ממש בא בחשבון, בכל זאת פעם ראשונה שלי בחול
ככה שממש לא בא לי לצאת מהמטוס ולהתחיל להסתובב עם תיקים עד שאני אמצע משהו

uzi
הארוע הזה כל כך ענקי... אולי איזה 10 במות יהיו שם!
כל שנה הם שוברים את השיא של עצמם.
למי שלא יודע זה משתרע על פארק ענקי.
חוץ מ"דאנס ואלי" ועוד ארועים בודדים באנגליה לא שמעתי על ארועים ברמה שכזו.
* מבחינתי מצעד האהבה בברלין זה סתם תהלוכת רחוב... שלא כמו האירועים מפוארים והמסודרים הנ"ל.
romigi
יש עוד המון פסטיבלים ואירועים בסגנון..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement