|
מיסטרילנד
|
View this Thread in Original format
| DJMIKE |
מי מגיע השנה?
מי כבר היה ויכול לרשום לי סדר גודל של הוצאות צפויות?
ליין אפ חלקי מאוד:
Armin van Buuren
Marco V
Chris Liebing
Sander van Doorn
Rank 1
Signum
Menno de Jong
Markus Schulz
Derrick May
Joris Voorn Live
Cristian Varela
Booka Shade
Loco Dice
Michel de Hey
Shinedoe
Alex Under
Tiga
Felix Da Housecat
Roger Sanchez
Steve Angello
Laidback Luke
Promo & Lady Dana
Deepack
Zany
Luna
Darkraver |
|
|
| sh33p |
אני מקווה שאני טס השנה
(עדיין מחכה לאישור החופשה שלי)
לייןאפ נראה מעולה |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Shahar
עוד 9 חודש |
איך 9??
זה באוגוסט |
|
|
| DJMIKE |
| טוב נו אני רציני למי יש מושג מה בערך סדר גודל ההוצאות? |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
טוב נו אני רציני למי יש מושג מה בערך סדר גודל ההוצאות? |
שישים יורו כרטיס
850 דולר טיסה + מלון 3 כוכבים 3-4 לילות
+ איזה 300 - 400 יורו בזבוזים
זה התכנון שלי |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by sh33p
שישים יורו כרטיס
850 דולר טיסה + מלון 3 כוכבים 3-4 לילות
+ איזה 300 - 400 יורו בזבוזים
זה התכנון שלי |
הזמנת כבר ? |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הזמנת כבר ? |
לא, עדיין מחכה לאישור החופשה שלי
אני מקווה שהכרטיסים לא יהיו
SOLDOUT |
|
|
| romigi |
לא בדקתי אבל כמו בכל מקום באירופה אפשר\ למצוא איזה הוסטל להיזרק בו שיוצא הרבה יותר זול ממלון.. אפילו שני כוכבים ככה שזה בהחלט אופציה לחסוך.
לגבי הטיסה זה נראה לי מחיר אוסטורומי. בטוח יש דילים וטיסות הרבה יותר משתלמים..
אני מאמין שאפשר לצאת ב 4000 שקל..
ולא צריך לבזבז 300-400 יורו בסופש.. אין שום סיבה לזה. |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by romigi
לא בדקתי אבל כמו בכל מקום באירופה אפשר\ למצוא איזה הוסטל להיזרק בו שיוצא הרבה יותר זול ממלון.. אפילו שני כוכבים ככה שזה בהחלט אופציה לחסוך.
לגבי הטיסה זה נראה לי מחיר אוסטורומי. בטוח יש דילים וטיסות הרבה יותר משתלמים..
אני מאמין שאפשר לצאת ב 4000 שקל..
ולא צריך לבזבז 300-400 יורו בסופש.. אין שום סיבה לזה. |
שמע המחיר של הטיסה הוא כמובן כולל את המלון
בדיקה זריזה באלעל ו
KLM
מגלה שמחיר הטיסות באותם תאריכים הם בסביבות ה500-550 דולר
אז לא כל כך אסטרונומי כמו שזה נראה.
לגבי האופציה של ההוסטל, לא ממש בא בחשבון, בכל זאת פעם ראשונה שלי בחול
ככה שממש לא בא לי לצאת מהמטוס ולהתחיל להסתובב עם תיקים עד שאני אמצע משהו |
|
|
| uzi |
הארוע הזה כל כך ענקי... אולי איזה 10 במות יהיו שם!
כל שנה הם שוברים את השיא של עצמם.
למי שלא יודע זה משתרע על פארק ענקי.
חוץ מ"דאנס ואלי" ועוד ארועים בודדים באנגליה לא שמעתי על ארועים ברמה שכזו.
* מבחינתי מצעד האהבה בברלין זה סתם תהלוכת רחוב... שלא כמו האירועים מפוארים והמסודרים הנ"ל. |
|
|
| romigi |
| יש עוד המון פסטיבלים ואירועים בסגנון.. |
|
|
|
|