|
Hur mycket kostar en DJ
|
View this Thread in Original format
| Connector |
Hur mycket tar t ex tiesto, armin, pvd m.fl för ett set på 4-5 timmar?? Hur långt innan måste man boka med?
Tänkte ha en liten privat hemmafest för ca 5 pers och jag tänkte boka :rolleyes: |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Connector
Hur mycket tar t ex tiesto, armin, pvd m.fl för ett set på 4-5 timmar?? Hur långt innan måste man boka med?
Tänkte ha en liten privat hemmafest för ca 5 pers och jag tänkte boka :rolleyes: |
Ja du det är nog inte så billigt vet dock inte vad tiesto å pvd kostar.....Men jag har hört att Carl Cox är mycket dyr typ runt 100000-200000 kr.....Om du har råd med det :D :D :D :D |
|
|
| sipowitz |
Tjenare!
För inte så länge sen frågade jag samma sak i det stora forumet... har för mig jag fick till svar att de riktigt stora kostade uppåt 300000kr för en kväll.
Sen är det dock inte bara pengarna det hänger på, vad jag har förstått så spelar t.e.x. dj tièsto inte på privata fester utan det måste vara en "större" publik
mvh. martin |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Sen är det dock inte bara pengarna det hänger på, vad jag har förstått så spelar t.e.x. dj tièsto inte på privata fester utan det måste vara en "större" publik
mvh. martin |
:rolleyes: = ironi vettu :)
Tänkte att man kunde få en duglig för 50 000:- :) |
|
|
| Dj_Activated |
| Jag tar 500 pix för en kväll LOL :D |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Dj_Activated
Jag tar 500 pix för en kväll LOL :D |
HAH! Jag sa ju "duglig" :clown:
Vad finns det för dj's runt 50 000:-? Hört att Antiloop lirar för 25 lakan.... |
|
|
| nosfea |
| de tidigare cream/MOS festerna låg dj priserna runt 5000 pund. |
|
|
| Dj_ExOn |
| Pvd tar runt 500000 för 2 timmar.. iofs så kostar biljetterna runt 400kr X 10000pers så det blir 4mille:eyes: så det är väl därför han tar ut sånt pris!:cool: |
|
|
| Amnezia |
hehe 5 pers.lol..
Dyrt som f.nnn
har nånstans en sida där de flesta holländska jockarna går å boka...
men hittar den inte...aww...
å så måste det ofta va ett minimum antal gäster m.m.
läste i klubbmagasinet IDJ att man kunde tävla om att få hem Judge Jules till sig....vann du så lira han för dig ensam lr för ett par kompisar lr om du ordnar jätte party...ditt chooice..men för övrigt så får man offra en del slantar.....
ha d//nezia |
|
|
|
|