|
Dj KenxX in the mix......Lyssna om ni känner för det...
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Ahh nice, lyssnar lite nu...
Just nu kör han Accuface - Let your mind fly
Vad e de för snubbe ?
Edit: Detta är min niohundranittionionde post :)
Och nu kör han Lexicon 4 - reach me airscape mix |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ahh nice, lyssnar lite nu...
Just nu kör han Accuface - Let your mind fly
Vad e de för snubbe ?
Edit: Detta är min niohundranittionionde post :)
Och nu kör han Lexicon 4 - reach me |
Har honom på icqn....Kenxo han brukar posta är på TA lite då å då....Kommer från Danmark..Han mixar helt okej....Lirar lite lugnare idag.....Brukar lira lite hårdare...Kankse kommer lite senare.....
Way to go steve en post kvar till 1000...Den tror jag att du klämmer idag :D :D :D :D |
|
|
| Trancefella |
| när mixar rudolf? finns det schema eller nåt? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Trancefella
när mixar rudolf? finns det schema eller nåt? |
Han brukar mixa lite då å då....Jag har han på icqn så han brukar säga till mig när han mixar.... |
|
|
|
|