return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Club Soul Step - 17e Juni - House på Rio Rio
View this Thread in Original format
SoulStep
En klubb för alla som älskar att dansa som vi kör för andra gången. Kvällen kommer startas med danstävlingen "King of the Ring" på nedervåningen.

Bland gästerna finns bla Phax är aktuell i Talang 2007 på TV4, Zerjon från dansgruppen Twisted Feet och Ernesto från Octagon som är Skand mästare i Breakdance.

Resten av kvällen om det spelas breaks, funk och hiphop på nedervåningen medan Mr Chi från house gruppen Groovenauts kommer kör house hela kvällen på övervåningen.

www.soulstep.se
Jeremy H
DJ Mehdi lirar tydligen på båten på torsdag!
På club 'Glory Boat'. Är tyvärr inte i stan då.. hade kanske vart nåt o kolla in annars!

Ps. Rio Rio är i Göteborg Ds.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement