|
מה יעלה בגורלו של מצעד האהבה 2007 ?
|
View this Thread in Original format
| black_mammmba |
למישהו יש פרטים על מצעד האהבה שאמור להתקיים השנה ?
מי מגיע?
כמה זמן
עוד. אשמח למידע. |
|
|
| .A.Y. |
זה בדרך כלל בסוכות לא?!
יש עוד זמן.. |
|
|
| uzi |
| גיל יכול לכתוב דוקטורט על הנושא. |
|
|
| Segev |
| מקווה שהולך להיות משהו שווה לצאת בשבלו מהבית.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| מצעד האהבה הישראלי הוא לא משהו שבשבילו הייתי מתאמץ לצאת מהבית - צר לי לבאס אבל זו דעתי אלא אם לא אכפת לכם להחשף למוזיקת רדיו במיטבה |
|
|
| .A.Y. |
אני הייתי רק במצעד האחרון
ובוא נגיד שאם זאת המוסיקה שהייתה מנוגנת באמת ברדיו
המצב בארץ היה הרבה יותר יפה
לשמוע הארד וטק באוויר הפתוח זה חתיכת דבר מטורף
:whip: |
|
|
| Dj Matan Siegel |
| אם יהיה מישהו שיממן את העלויות הגבוהות אז יהיה מצעד.. |
|
|
| Shahar |
יאללה מה אתם מזיינים תמוח תגידו תודה שיש מצעד וזהו
הלוואי שיהיה |
|
|
| cluBBer |
אני זוכר את המצעד הראשון שהתקיים ברח' דיזינגוף
זה היה מטורף לגמרי
אחרי זה היו עוד כמה סבבה
מלפני 3 שנים זה התחיל להדרדר יותר ויותר:mad: |
|
|
|
|