return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מה יעלה בגורלו של מצעד האהבה 2007 ?
View this Thread in Original format
black_mammmba
למישהו יש פרטים על מצעד האהבה שאמור להתקיים השנה ?
מי מגיע?
כמה זמן
עוד. אשמח למידע.
.A.Y.
זה בדרך כלל בסוכות לא?!
יש עוד זמן..
uzi
גיל יכול לכתוב דוקטורט על הנושא.
Segev
מקווה שהולך להיות משהו שווה לצאת בשבלו מהבית..
Glenn-Holmes
מצעד האהבה הישראלי הוא לא משהו שבשבילו הייתי מתאמץ לצאת מהבית - צר לי לבאס אבל זו דעתי אלא אם לא אכפת לכם להחשף למוזיקת רדיו במיטבה
.A.Y.
אני הייתי רק במצעד האחרון
ובוא נגיד שאם זאת המוסיקה שהייתה מנוגנת באמת ברדיו
המצב בארץ היה הרבה יותר יפה

לשמוע הארד וטק באוויר הפתוח זה חתיכת דבר מטורף
:whip:
Dj Matan Siegel
אם יהיה מישהו שיממן את העלויות הגבוהות אז יהיה מצעד..
Shahar
יאללה מה אתם מזיינים תמוח תגידו תודה שיש מצעד וזהו
הלוואי שיהיה
cluBBer
אני זוכר את המצעד הראשון שהתקיים ברח' דיזינגוף
זה היה מטורף לגמרי
אחרי זה היו עוד כמה סבבה
מלפני 3 שנים זה התחיל להדרדר יותר ויותר:mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement