return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
TMF THE DJ's
View this Thread in Original format
MennoB
Gisteren zag ik tmf the dj's, en daar draaide johan gielen op desire. Maar ik schakelde laat in, maar toen kwam dus wel een vet nummer. Twee nummers later kwam een mix van silvio ecomo - no dip, en daarna mauro picotto - pulsar. Weet iemand hoe dat nummer heet of de platen die hij heeft gedraaid in uitzending van tmf??

Ik heb er al een paar:

Johan Gielen @ Desire (TMF THE DJ's)

01. ID
02. ID
03. Silvio Ecomo - No Dip (Remix???)
04. Mauro Picotto - Pulsar, kan ook die nieuwe 2002 zijn maar volgens mij niet
05. ID

het kan zijn dat hij er nog een plaat voor draaide, want ik schakelde laat in.....
-=Re-GrOoVeD=-
Silvio Ecomo - No Dip 2002 [Mac Zimms Remix]

Alsjeblieft :)

GrEeTz
!_PeTrUs_!
In de unknown track section werd ook al gezocht naar een nummer uit dat setje. Zit ook een sample bij dus kan wel handig zijn

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=41439
Biohazard
heb je ook die DJ sammy nummertjes gehoord?

Met zijn neus scratchen a la Dj jean, hehe..

die gast was dus SLECHT!
Blik
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
In de unknown track section werd ook al gezocht naar een nummer uit dat setje. Zit ook een sample bij dus kan wel handig zijn

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=41439


dat is wel een VET nummertje moet ik zeggen, maar ik ken hem ook niet
tijs08
klinkt zeker ERG lekker!!!

kzal het donderdag wel ff aan hem vragen!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Biohazard
heb je ook die DJ sammy nummertjes gehoord?

Met zijn neus scratchen a la Dj jean, hehe..

die gast was dus SLECHT!


Johan Gielen is altijd SLECHT!
Jukx
quote:
Originally posted by SnuggLe


Johan Gielen is altijd SLECHT!


Foei Snuggle!
Johan Gielen is echwel dé man!!!

;)
TranceFool
kan je gelijk wel weer iedereen belachelijk lopen maken, maar zijn set op Trance Energy was eg wel goed
Jukx
eg wel!!

;)

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Jukx
eg wel!!

;)


Idd ja, die kerel draait gewoon lekker wat iedereen mooi vind.

Een DJ is tegenwoordig al geen zak meer aan als ie in z'n sets alleen maar Top tunes draait, wat natuurlijk enorme onzin is.
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
kan je gelijk wel weer iedereen belachelijk lopen maken, maar zijn set op Trance Energy was eg wel goed


Als je het zelf maar geloofd :)


quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Idd ja, die kerel draait gewoon lekker wat iedereen mooi vind.

Een DJ is tegenwoordig al geen zak meer aan als ie in z'n sets alleen maar Top tunes draait, wat natuurlijk enorme onzin is.


Tsja...je hebt zoiets als voorspelbaarheid enzo. Dat was met Tiesto laatst in de Eau ook....echt supervoorspelbaar, daar hou ik niet van. Ook niet van 80 bekende nummers.....
Gielen doet altijd hetzelfde dingetje.
Maar 1 compliment voor die vent: hij maakt er wel een showtje van.

Greetz,
SnuggLe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement