|
Club99 - 09.06.2007
|
View this Thread in Original format
| Liran-A |
שעה ראשונה עם דיג'יי עמו:
01- Cerf Mitiska & Jaren - Light the Skies (Retrobyte Light The Sidechain_Mix)
[Armind]
02- Filo & Peri Feat Fisher - Ordinary Moment (Breakfast & BiG MiKE Remix) [Vandit]
03- Paul Vinitsky - Irony (Tsykhra Remix) [Proxoz]
04- DT8 project - hold me till the end (Truly Deeply Dub) [Euphonic]
05- Markus Schulz vs Chakra - I Am (Andrew Bennett's Other Side Vocal Mix) [Cold
Harbour]
06- Mark Otten vs Carrie Skipper - Time Is Sereen (Armin van Buuren Mash Up) [Armind]
07- Lime 'n' Dale - Cloud Nine [Offshore]
08- FRONT - Cosmic spring (ZOOM 138bpm mix) [Proxoz]
09- Armin Van Buuren feat justine suissa - Wall of sound (Airbase pres. Parc Remix)
לשעה השנייה של רוברט יגיע בהמשך.... |
|
|
| uzi |
robert gitelman- club99 8.6.2007
robert gitelman- club99 8.6.2007 tracklist:
01. first ascent- sagarmatha (bitter lemon)
02. miley- rain
03. airbase- roots
04. neal scarborough- madagascar
05. r&y meets jan johnson- it's cold out side (dazzlesriel rmx)
06. underworld- born sloppy (mix 2007)
07. regi feat. scala- I fail (extended)
08. bas & ram meets massimo nocito- trancesetterz
09. michael tsukerman- are you mad (phatt remix)
10. vincent de moor- flowtation 2007 (roy gates remix)
11. c-base- superstring
12. mike foyle- hex (polymentel mix)
DOWNLOADS:
1) robert gitelman- club99 8.6.2007:
http://www.sendspace.com/file/ktqo6g
vote for robert gitelman on the "dj list" website:
http://www.thedjlist.com/vote/?djName=ROBERT+GITELMAN
robert gitelman's site (downloads and contact):
http://www.myspace.com/robertgitelman |
|
|
| Glenn-Holmes |
| עוזי עם כל הכבוד לרוברט יש מקומות שבהם אתה מפרסם את הסט שזה נראה ממש מגוחך |
|
|
| romigi |
ובגדול עוזי. אם כל האהבה שלך לרוברט
IU
זה בהחלט לא המקום לזה. ובטח ובטח שלא באגף של מוזיקה ומסיבות שלא קשור בשיט למוזיקה.
לגבי הסט שמישהו יגיד לי עד כמה הרסו את השיר הענק של אנדרוולד? |
|
|
| uzi |
אפשר לחשוב איזה פורומים קדושים יש באינטרנט, בכל פורום שפרסמתי היו הודעות באותו הרוח.
חוץ מזה שאתם מקבלים פה סט מאוד מכובד עם חומרים יפים... אז מה הבעיה? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
אפשר לחשוב איזה פורומים קדושים יש באינטרנט, בכל פורום שפרסמתי היו הודעות באותו הרוח.
חוץ מזה שאתם מקבלים פה סט מאוד מכובד עם חומרים יפים... אז מה הבעיה? |
ובכן ננסח זאת ככה...
אנשים שם לא אוהבים טראנס ברובם
רוברט גיטלמן לא ירוויח מעריצים אלא מקסימום ציניקנים שיסתלבטו על זה שמישהו מפרסם שם סטים שלו שברור לכולם שם שאף אחד לא יוריד |
|
|
| uzi |
| אילן אני מאוד אשמח אם תוכל לכתוב (בהודעה פרטית) איפה לא לפרסם. |
|
|
|
|