return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Gabriel & Dresden @ Monday Bar Summer Session ..::.. 2 juli
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Gabriel & Dresden @ Monday Bar Summer Session



Date: 2007-07-02
Time: 22:00 - 03:00
Location: Göta Källare (Folkungagatan 45)
City: Stockholm
Country: Sweden
Arranger: Monday Bar
Price: 150 SEK presale / 180 SEK @ the door
Age: 20 (18 with presale ticket)
Website: http://www.mondaybar.com
Presale outlet: C.U.M. Clubwear (Klara Norra Kyrkog. 21-23 Stockholm)


DJ's - Timetable:

22.00-23.00 : Warmup - JdotP
23.00-03.00 : Gabriel & Dresden



PoiZoN
Vilket monsterset dom drar till med :)
Vizay
galet :D

misstänker att dom kommer ta nån DJ från senaste FL som warmup också då Jace väl har fullt upp med studier osv just nu? :)
Christian Ö.
fanfanfan, jag är inte hemma:whip:
anuga
G&D eller Johan Gielen?! Ska på en av dem.
jofawe
quote:
Originally posted by anuga
G&D eller Johan Gielen?! Ska på en av dem.




G&D såklart!
fe_maLe
G&D ..va spelar dom nuförtiden? länge sen man hörde nått därifrån:clown:
Jeremy H
quote:
Originally posted by fe_maLe
G&D ..va spelar dom nuförtiden? länge sen man hörde nått därifrån:clown:

Jadu, dom spelar tråkigt nog 90% eget material vad jag har sett iaf :)
Christian Ö.
nå hur va det?
jofawe
fantastiskt kul!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement