|
Gabriel & Dresden @ Monday Bar Summer Session ..::.. 2 juli
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Gabriel & Dresden @ Monday Bar Summer Session

Date: 2007-07-02
Time: 22:00 - 03:00
Location: Göta Källare (Folkungagatan 45)
City: Stockholm
Country: Sweden
Arranger: Monday Bar
Price: 150 SEK presale / 180 SEK @ the door
Age: 20 (18 with presale ticket)
Website: http://www.mondaybar.com
Presale outlet: C.U.M. Clubwear (Klara Norra Kyrkog. 21-23 Stockholm)
DJ's - Timetable:
22.00-23.00 : Warmup - JdotP
23.00-03.00 : Gabriel & Dresden
|
|
|
| PoiZoN |
| Vilket monsterset dom drar till med :) |
|
|
| Vizay |
galet :D
misstänker att dom kommer ta nån DJ från senaste FL som warmup också då Jace väl har fullt upp med studier osv just nu? :) |
|
|
| Christian Ö. |
| fanfanfan, jag är inte hemma:whip: |
|
|
| anuga |
| G&D eller Johan Gielen?! Ska på en av dem. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
G&D eller Johan Gielen?! Ska på en av dem. |
G&D såklart! |
|
|
| fe_maLe |
| G&D ..va spelar dom nuförtiden? länge sen man hörde nått därifrån:clown: |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
G&D ..va spelar dom nuförtiden? länge sen man hörde nått därifrån:clown: |
Jadu, dom spelar tråkigt nog 90% eget material vad jag har sett iaf :) |
|
|
| Christian Ö. |
| nå hur va det? |
|
|
|
|