return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Mina TRANCE Mixar
View this Thread in Original format
Phat^Trance
tja, e ny här på TA,, kul att det finns andra svenskar som gillar trance =)

mixar lite själv (dock endas @ datorn)
om ni inte har något för er så kan ni väl ta o tanka ner mixarna från min ftp eller hemsida

senaste mix:
Phat^Trance - Transparent

front: http://jeppe.lokalen.nu/phat%5Etran...Transparent.jpg

back: http://jeppe.lokalen.nu/phat%5Etran...Transparent.jpg

hemsida: http://come.to/phattrance

============================================
Ftp uppgifter:

Ip: spel.d2g.com

Speedlimit: 1.2mbit / ip

User: mixar

pass: mixar

port: 27964
doter
Vad använder du för program då?
Å har du tracklisT?
Phat^Trance
allt finns @ ftpn, covers, tracklist osv

tracklisten till den senaste mixen:

1: Black Spider - I Will (Y.O.M.C. Mix)
2: DJ Taylor & Flow - Hardcore Vibes (Original Dance Mix)
3: Brooklyn bounce - bass, beats and melody (original mix)
4: Miss Shiva - dreams 2002 (Cosmic Gate Remix)
5: Dominator - The Lord Of The Rings (Marc Aurel Club Extended Mix)
6: Cosmic Gate - Mental Atmosphere (GreenCourt remix)
Connector
Kul att se dig här Phat :)

/mydicksbigger @ swec
Phat^Trance
har speccat här ett bra tag,, har bara inte orkat regga mig =)
SteveTranz4ever
Tjenis, trilla in på din site för ett par veckor sen... Så den syns iaf. :)
Tackar för det du uppat på min ftp...
iof. behövde jag inte ripparna jag gjort från Trance Energy 2002 ;):D
Kolla id3

Såg när du uppa, tråkig upload speed du hade.... bara 750 - 800 kb/s

Ha D
Phat^Trance
hehe,, det konstiga är att ftp programet inte visade trance energy 2002 så jag trodde att du inte hade videon =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement