|
Gerrit heeft het dan toch geflikt
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
Pirates Of Amsterdam
Jaja, hij staat op de line up, onze Gerrit aka Praia del Sol.. Thumbs up ouwe!
Dat is dj # 68 ofzo - uit het lijstje dj's van TA voor groot publiek?
Ik kom denk ik wel ff kijken, vind de muziek en line up niks (been there, done that) maar er zijn teveel goeie chicks in de stad hier die die zooi diggen, zet dat op een strandje neer, geef mijn een koud biertje en ik ben een gelukkig man :D
Vind het in ieder geval tof voor je Gerrit, hopen dat het balletje nu een beetje gaat rollen. En dan ook nog volop bezig met producen die Siesta! Ik ben in ieder geval benieuwd wat daarvan terecht komt. |
|
|
| AirPole |
Succes ouwe Friese bitch!!
:p |
|
|
| BaRTeZ |
| Naast eeuwig zeiken kan 'ie dus ook echt wat :stongue: |
|
|
| Ultravibe! |
| Hij wil te graag:tongue3 |
|
|
| Siesta |
gekke gerrit he :)
Thnx buddies! Ik moet natuurlijk wel vroeg, maarja ik vind het allemaal wel vet! |
|
|
| Remy D |
| Ik vind het gaaf voor je, sterker nog, had ook nog best wel willen gaan om ff te kijken bij je maar moet werken. |
|
|
| Donna |
| Maak r wat moois van Gerrit!:D |
|
|
| MaGiK54 |
| Koel voor je gooz, maak er een mooi setje van :) |
|
|
| magrec |
| ik zie quintin ook nog op de line up staan die draait ook alweer een tijdje van die piemeltjeshouse maar ja zoals theseus zegt goed vertoeven op dat soort feestjes. |
|
|
| Muppy |
Cool gerrit!
Ga zo door:D |
|
|
| Creamfields23 |
| Good job. Gerrit ga je hier ook nummers kort houden in je set? |
|
|
|
|