return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אמא'לההההה
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
מישהו יודע מה קורה לאודיו גלאקסי ???
כי אני ניסיתי כמה פעמים להתחבר וזה הביא לי את ההודעה הבאה:
Warning: Failed opening 'nodeLibImp/php' for inclusion (include_path='/var/www/includes:.') in /var/www/includes/nodeLib.php on line 7

Fatal error: Call to undefined function: isactive() in /var/www/includes/nav_contents.php3 on line 49
Agent-Fire
עובד בסדר גמור...

הייתה מחכה 5 דקות היה עובד גם לך...
eXeTik
חחחחחח! גיא ומחשבים לא מסתדרים ;)
עכשיו פתחתי פה לשטן... חכו תראו עוד שבוע נופל לי המחשב...
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחח! גיא ומחשבים לא מסתדרים ;)
עכשיו פתחתי פה לשטן... חכו תראו עוד שבוע נופל לי המחשב...

חחחחחחחחחחחחח
עלי הולך לך המחשב
[=
סתם אחי
הבעיה לא הייתה שזה קרה לי רק פעם אחת
זה קרה כמה פעמים בזמן האחרון
Hell_Copter
לא יודע... אני משתמש זה עובד בסדר גמור
אם זה עדיין לא עובד אני ממליץ להוריד מחדש את הקובץ התקנה
ולפני זה אנאינסטול כמובן
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא יודע... אני משתמש זה עובד בסדר גמור
אם זה עדיין לא עובד אני ממליץ להוריד מחדש את הקובץ התקנה
ולפני זה אנאינסטול כמובן


לא נראה לי שזה קשור לתוכנה שמוקנת על המחשב של המשתמש... זה שגיאת
PHP
על השרת...

בטח סתם איזה פונקצייה שלא עלתה טוב...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement