|
Avondje uit met SuperSjinees (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by TranceFool
sorry optimus, ik vin je een aardige gozer, maar als je loopt te dealen vind ik het terecht dat je er wordt uitgegooid :) |
Kan die zelf ook nix aan doen. Hij spoort gewoon voor geen meter die gast, hè TinNNnNnNNn ;) |
|
|
| Optimus |
Ghehehe, ik lees t net weer terug, net wakker.
Ff een normale leesbare versie van gister:D
Ik was dus naar Off Corso gegaan en toen moest ik mijn LEGITIMATIE laten zien... zegt ze nog "ja je bent 21 kan nog niet" , alleen ik ben 20 ghehehe... en de jongste van ons drie en kon gewoon doorlopen (hijs dan ook een kop groter:D)
Daarzo was in het begin relaxen enzo (niet echt iets voor mij) en toen ging de grote zaal open waar ze techno draaiden. Ik heb me er prima vermaakt met die muziek:) maar mijn vrienden vonden het dus ruk en ze wilden 1.30 weg.
Teon zijn we maar weer es naar Hollywood gegaan. Ik liep dus te stamepn en te feesten en toen kwam er ineens die turk van de beveiliging dat ik mee moest komen:conf:
Bleek dat ie zag dat ik had geslikt, maar ja, ik dacht ik heb nix meer bij me, dus nix aan de hand. GVD, bleek dat ik er nog 1 in me zak had, die vonden ze bij het fouilleren. Toen hebbik maar een verhaaltje verzonnen dat ik ze van een gast heb gekocht en ze zeiden dat ze me nix zouden doen (dat wist ik toch wel:toothless) en dat ze wilden dat ik die "gast" zou zoeken voor hun.
Ik dus vrolijk door Hollywood lopen en zogenaamd zoeken ghehehe. Maar ja, toen zeiden ze dat ik nog 20 min had om mijn vrienden gedag te zeggen en dat ik om 3 uur me moest melden bij de EHBO post dan kon ik eruit gekickt worden:D
Was ik net 10 min aan t lopen kwam die turk weer naar me toe "Hoe kom jij nou weer binnen?" Ik had nog niet eens wat gezegd en hij zei dat ik weeeeeerrr mee moest pfffffff.... Toen werd ik maar eruit gegooid, ff naar de camera kijken, een plaatje schieten van Sjineesje en ik mocht weg.
Was ik op Centraal Station Rdam, stond ik in de rij voor de ingang van de trein, stond ik naast een schone dame:toothless: die dr kaartje niet kon vinden (ik ook niet toen). Ik had de mijne gevonden en zij nog zoeken en toen bleek dat ze dr kaartje niet bij zich had + geen geld+geen pinpas. Lekker kut voor dr, dus heb ik maar een kaartje voor dr gekocht (wat een heer ben ik ook:D:D:D)
Ze ghad gewerkt bij de TMF awards en ze was lekkaaaaaaaaaaaa. Ff babbelen met dr, en toen ze eruit moest zat ik dus weer in mijn eentje in de trein:(
Vanaf Centraal Station Den Haag lekkr gelopen naar huis, was 30 min werk, (ja lekker snel als je strakstaat ghehehe).
Dit was dus mijn zaterdagavond ghehehe:D:D:D
enne...
| quote: | Originally posted by TranceFool
sorry optimus, ik vin je een aardige gozer, maar als je loopt te dealen vind ik het terecht dat je er wordt uitgegooid :) |
ik heb dus NIET lopen dealen daar |
|
|
| TimeportE |
| quote: | | sta ik daar na 45 min uit mijn plaat gaan.... komt beveiliging..... |
dus als je vet daar staat te stampen/dansen/what ever denken ze dat je onder invloed bent of zie je dat gewoon zooo duidelijk.. :D
| quote: | | goed, de laatste vrijdag van mei gaan we dus naar HQ ff hardhousen. Remy-D is er sowieso, kijken of we Gekhous en Yarnie nog meekrijgen. |
uuh Qlubtempo??.. ik ga dan waarschijnlijk ook, zit nog alleen te kijken of zaterdag of vrijdag.. ben proberen basvh mee te krijgen.. zou wel vet zijn.. tijs08 gaat ook zeker zei die.. :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by TimeportE
dus als je vet daar staat te stampen/dansen/what ever denken ze dat je onder invloed bent of zie je dat gewoon zooo duidelijk.. :D
uuh Qlubtempo??.. ik ga dan waarschijnlijk ook, zit nog alleen te kijken of zaterdag of vrijdag.. ben proberen basvh mee te krijgen.. zou wel vet zijn.. tijs08 gaat ook zeker zei die.. :) |
Neej man, bij mij zie je helemaal nix, vraag maar aan Theseus of Alpha ofzow.
Enneeeee HQ joh, niet QT:) |
|
|
| tijs08 |
hahaha!!
leuk avondje dus weer voor onze sjineezz!!
Balen dat je er nog 1 bij had, maar aan de andere kant... dan had je dat lekkere wijf op station niet ontmoet... en kdenk dat een zaterdag avond in hollywood toch niet echt verpest word als je eruit word gekikt..... ;)
1e versie was trouwens best te volgen hoor :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TimeportE
HQ= high quality ;). |
|
|
| Optimus |
ze was nog slim ook, ze zou net afstuderen in Civiele Techniek (wat dat ook moge zijn) aan de Uni
hmmmm Linda geilllllllllllllllll:D:D:D |
|
|
| TranceFool |
| whaha ok optimus nou snap ik het ietsie beterrr :D:D, prachtig avontuurtje weer hehe :) |
|
|
| TimeportE |
lol ik ben dingen flink door elkaar aan eht halen..
ben dan ook maar net 5 min wakker.. :D:D
maar is wel leuk reportje Opti.. had je nog het telefoonnummer van dat lekkere vrouwtje weten te krijgen?? |
|
|
| Optimus |
| neej man, wat moet mijn vriendin wel niet denken?:D:D:D |
|
|
| Raymond |
| Oja, naar Hollywood in plaats van Off_Corso ????? Het moet niet gekker worden, het is wel duidelijk dat jullie onder de pillen zaten!!!! |
|
|
| DarkHelmet |
| Je had op zijn minst het nummer hier kunnen verloten! :) |
|
|
|
|