return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 
Global Gathering 2007, 27-28 juli (pg. 2)
View this Thread in Original format
PoiZoN
Läste i mixmag att det fanns ngt hotell i närheten som man kan boka när man köper biljetter.
Laszlo
hmm...det där får jag kolla upp...vilket nummer? köpte juni-numret häromveckan på pressbyrån....knappt hunnit bläddra igenom det dock.
PoiZoN
Det var juni, så det är bara att bläddra lite så hittar du ;P
reveal
quote:
Originally posted by Laszlo
hmm...det där får jag kolla upp...vilket nummer? köpte juni-numret häromveckan på pressbyrån....knappt hunnit bläddra igenom det dock.

Hittat nån info angående hotellet?
Laszlo
där står bara en sketen liten pissnotis...ingen riktig info om avstånd, priset eller annat trams. Köpte senaste mixmag häromdagen, ska bläddra igenom den lite snabbt.

Hur många är ni som åker? Vi är två pers än så länge, jag och en tjej och flyger nog från Malmö. Vi kanske kan samåka? adda mig på msn din gamle sjörövare så snackar vi vidare :) [email protected]
Laszlo
Det kommer gå bussar från festivalområdet till och från stratford en gång i timman med vilka man kan åka för att handla mat osv (det är tillåtet att lämna festivalområdet om man har weekendbiljett). Det står inget om hotell någonstans, men jag antar att det är i Stratford som det finns möjlighet att bo på hotell/vandrarhem/whatever. Det är också tillåtet för weekenders att gå ut till bilarna...läste på forumet på deras hemsida att det fanns de som sov i bilarna. Har man husbil så är det ju gjutet =)

Tyvärr är bil så gott som uteslutet för oss svenskar...finns flyg för runt tusenlappen (t&r) från malmö och gbg...stockholm och andra platser har jag inte kollat upp.
Laszlo
Vi åker!

Beställde biljetter igår, bokade flyg idag. Nu är jag pank som en kyrkråtta. Hittade dock 400 spänn i en vattenpöl på väg hem från jobbet idag. Ha :)

Folk måste lära sig att använda plånbok - aja. Nu slipper jag ligga sömnlös över att jag visste vem pengarna tillhörde :p

Någon mer härifrån som ska ta sig till GG?
Pobbe
quote:
Originally posted by Laszlo

Någon mer härifrån som ska ta sig till GG?

Ja förfan, i år blir det äntligen av, jag och två kompisar ska pallra oss dit, så vi får se till att fixa ett Swedish Basecamp på campingen. :)

Blir att vi flyger från Kastrup den 25:e, sen har vi två dagar på oss att komma på hur vi ska ta oss upp till Stratford, men det löser sig ju på nåt sätt :)
Laszlo
quote:
Originally posted by Pobbe
Ja förfan, i år blir det äntligen av, jag och två kompisar ska pallra oss dit, så vi får se till att fixa ett Swedish Basecamp på campingen. :)

Blir att vi flyger från Kastrup den 25:e, sen har vi två dagar på oss att komma på hur vi ska ta oss upp till Stratford, men det löser sig ju på nåt sätt :)

Härligt! Vi flyger den 26:e på morgonen. Vi ska bo i Stratford i tre nätter. Går bussar från därifrån till festivalområdet en gång i timman så vi skiter i att tälta. Åker hem på måndag morgon.
Pobbe
Bah, är väl ingen festival utan camping? :)
Nåja, får se till att stöta på varandra där inne då :tongue2

Laszlo
Det är england vi snackar om. Regn och lera upp till knäna. :) Dessutom har vi inget tält. Ska vi köpa ett som vi ändå super sönder kan vi lika gärna bo under tak och duscha på morgonen för de pengarna. Och gratis frukost. Yay. Pallar vi inte ta oss tillbaka till stratford får vi väl leta upp varsitt fruntimmer att dela sovsäck med =)
Laszlo
jisses vilket megakalas!

Hela resan var off the hook. Sånt jädrans tryck i varje liten vrå på festivalen...och britterna är helt underbara. Det var lite sisådär med planering och arrangemanget i sin helhet tycket jag, de gånger jag varit på dance valley har det varit mycket högre klass på det mesta...utöver det så finns det inget att klaga på!

Liten partyrapport: http://www.laszlo.se/blog/?p=138 =)

Bäst imo var Zabiela & Fanciulli. Snubbarna kan sin skit, om man säger så =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement